Μετά την σημαντική διάκριση που έλαβε το 2016, όταν βραβεύτηκε από το θεσμό των Superbrands Greece, απόδειξη κορυφαίας αναγνώρισης και φήμης, το φυσικό μεταλλικό Ζαγόρι κατέκτησε την πρώτη θέση σε πωλήσεις ανάμεσα στους επώνυμους παίκτες, με μερίδιο όγκου πωλήσεων σε λίτρα 22,8%, για το οκτάμηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου 2017, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen*.
TOTAL GREECE SM + SPT +CONVENIENCE +KIOSKS |
|||
YTD17(ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ17 – ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ17) |
|||
SDESC |
SALES IN VALUE |
SALES IN VOLUME |
VOLUME SHARE |
ZAGORI |
23.729.428 |
81.818.327 |
22,8 |
VIKOS |
18.461.096 |
58.382.259 |
16,2 |
PRIVATE LABEL |
9.502.949 |
53.904.243 |
15,0 |
KORPI |
9.769.837 |
31.485.886 |
8,8 |
Οι θετικές οικονομικές επιδόσεις, αποτέλεσμα της σταθερής εμπορικής στρατηγικής της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, των σημαντικών συνεργασιών της σε Ελλάδα και εξωτερικό, αλλά και των συνεχώς αυξανόμενων μεγεθών στις εξαγωγές τοποθέτησαν το μεταλλικό νερό Ζαγόρι στη μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων και ποτών παγκοσμίως, την Anuga 2017, η οποία πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια στη Γερμανία και φέτος έλαβε χώρα στην Κολωνία.
Ανάμεσα στους 7.000 εκθέτες, σε ένα μοντέρνο, ιδιαίτερης αισθητικής και design, περίπτερο, η ελληνική εταιρεία από την Ηπειρο με 57 χρόνια ιστορίας παρουσίασε το επώνυμο ελληνικό φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι στους 165.000 επισκέπτες της έκθεσης από 198 χώρες, αποσπώντας θετικές κριτικές. Γεγονός που αναμένεται να ενισχύσει έτι περισσότερο την ήδη αυξημένη εξαγωγική δραστηριότητα της XHTOΣ ΑΒΕΕ (40%).
Σήμερα το Ζαγόρι βρίσκεται σε 25 χώρες στον κόσμο, με δυναμική παρουσία σε Ευρώπη, Αυστραλία, Η.Π.Α., Καναδά, Παναμά, Ρωσία, Αφρική και Κίνα. Ενώ συνεχίζει δυναμικά τις εξαγωγές διερευνώντας ακόμα περισσότερες αγορές ανά τον κόσμο, όπως η ανατολική λεκάνη της Μεσογείου, η Μέση Ανατολή, τα Αραβικά Εμιράτα.
Η ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε., είναι μια πρωτοπόρα, ελληνική βιομηχανία, με ηγετική παρουσία στον κλάδο των εμφιαλωμένων νερών. Με έδρα στην περιοχή των Ιωαννίνων ξεκίνησε την εμφιάλωση του Φυσικού Μεταλλικού Νερού Ζαγόρι το 1988 και με σταθερά βήματα συνεχίζει να επενδύει με μηδενικό δανεισμό και αυξανόμενο ανθρώπινο δυναμικό επιδεικνύοντας παράλληλα έντονη εξαγωγική δραστηριότητα.
*Πηγή: The Nielsen Company MarketTrack (Καταστήματα Τροφίμων & Περίπτερα Ηπειρωτικής Ελλάδας και Κρήτης).