LIFESTYLE

4 tips ώστε να καταφέρεις να τρως υγιεινά

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Παρόλο που ο χρόνος για φαγητό και η προετοιμασία γευμάτων μπορεί να ακούγεται σαν αγγαρεία, μπορεί να είναι ένα από τα πιο σημαντικά βήματα για την επιτυχία των στόχων σας για την υγεία. Εάν το μαγείρεμα στο σπίτι φαίνεται τώρα βουνό, μην ανησυχείτε. Όσο πιο συχνά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα παρακάτω tips, τόσο λιγότερο χρόνο θα χρειαστείτε. Πριν το καταλάβετε η υγιεινή διατροφή θα έχει γίνει πλεον τρόπος ζωής.

Απλότητα:

Αντί να ακολουθήσετε κάποια δίαιτα με πολλούς κανόνες, διατηρήστε την υγιεινή σας διατροφή απλή. Φάτε πραγματικό φαγητό που είναι ως επί το πλείστον λαχανικά με πολλά χρώματα και ποικιλία. Ισορροπίστε κάθε γεύμα με πρωτεΐνες υψηλής ποιότητας όπως άπαχο κρέας, ψάρι, τόφου ή φασόλια και υδατάνθρακες όπως καστανό ρύζι, πατάτες, quinoa. Υγιή λίπη όπως αβοκάντο, ξηροί καρποί, σπόροι και ελαιόλαδο θα δώσουν γεύση στα πιάτα σας χωρίς να νιώθετε τύψεις. Φρούτα και τα λαχανικά θα καλύψουν τις καθημερινές σας ανάγκες σε φυτικές ίνες, διατηρώντας ταυτόχρονα τις θερμίδες υπό έλεγχο.

Μην φέρνετε junk food σπίτι

Εάν είστε επιρρεπείς σε μπισκότα και παγωτό, κρατήστε τα επεξεργασμένα σνακ έξω από το σπίτι. Αυτό το απλό κόλπο κάνει την υγιεινή διατροφή εύκολη. Αν δεν τον βλέπεις, δεν θα θες να κάνεις την παρασπονδία.

Προετοίμασε το γεύμα σου το προηγούμενο βράδυ.

Σταματήστε να λέτε στον εαυτό σας ότι θα έχετε χρόνο να συσκευάσετε ένα γεύμα το πρωί πριν το γραφείο. Ενώ καθαρίζετε από το δείπνο σας, βάλτε το γεύμα της επόμενης ημέρας. Είτε πρόκειται για κάτι που έχει περισσέψει από το δείπνο είτε για μια σαλάτα, ο προγραμματισμός καθιστά εύκολη την έξοδο από την πόρτα με ένα υγιεινό γεύμα.

Έχε πάντα ένα μπουκάλι νερό μαζί σου

Επειδή η ενυδάτωση είναι ζωτικό μέρος της υγείας, καθιστά προτεραιότητα να μεταφέρετε μαζί σας ένα μπουκάλι νερό και να το ξαναγεμίστε καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας. Εάν ασκείστε, θα πρέπει να αντικαταστήσετε τα υγρά που χάσατε μέσω του ιδρώτα επίσης.

ΠΗΓΗ: papelle.gr

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ