ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ

Η δύναμη του διαδικτύου

(Φωτογραφία: Shutterstock)

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Τον αντίκτυπο του ψηφιακού περιεχομένου στον τουρισμό έξι νοτιοευρωπαϊκών χωρών, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, εξετάζει νέα έρευνα του Oxford Economics, που παρουσιάστηκε σε εκδήλωση που διοργάνωσε ο ΣΕΤΕ και η Google.

Σύμφωνα με τη μελέτη, πάνω από 170.000 νέες θέσεις εργασίας μπορούν να δημιουργηθούν από την αυξημένη υιοθέτηση του διαδικτύου στον τουρισμό.

Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι το 56% των ταξιδιών στην Ε.Ε. οργανώνεται μέσω διαδικτύου, σημειώνοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με το 43% του 2012.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ