ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Βασίλης Μηναδάκης: Γενικός διευθυντής της Grecotel

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΤΖΑΒΕΛΛΑ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Ο γενικός διευθυντής της αλυσίδας ξενοδοχείων Grecotel, Βασίλης Μηναδάκης, εστιάζει στις καινοτομίες που οδήγησαν τον πρωτοπόρο όμιλο στην κορυφή, καθώς και στο όραμα που 45 χρόνια από την ίδρυση της Grecotel συνεχίζουν να υπηρετούν οι 35 ξενοδοχειακές μονάδες, στις οποίες φιλοξενούνται ετησίως πάνω από 315.000 πελάτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Ποια είναι τα σχέδια της Grecotel για το 2018;

Έχουμε δρομολογήσει νέες επενδύσεις σε 12 ξενοδοχειακές μονάδες για τη σεζόν 2017-2018, ενώ ήδη υλοποιείται πλάνο πολύπλευρων νέων συνεργασιών που θωρακίζουν περαιτέρω την ανοδική πορεία της για τα επόμενα έτη. Συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στα ξενοδοχεία μας. Ακολουθώντας την πολιτική που εφαρμόζουμε στην Πελοπόννησο και στην Κρήτη, όπου η έναρξη της περιόδου τοποθετείται τον Μάρτιο και ολοκληρώνεται στα μέσα Νοεμβρίου, το Cape Sounio στην Αττική Ριβιέρα παραμένει σε λειτουργία μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου για το 2017. Ήδη εργαζόμαστε δημιουργικά για την επόμενη τριετία 2018-2020. Έχουμε προγραμματίσει νέες επενδύσεις, που περιλαμβάνουν ένα νέο υπερπολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας, τη δημιουργία, την αναβάθμιση και την ένταξη ξενοδοχείων σε mega resorts, την κατασκευή πάρκων δραστηριοτήτων, καθώς και έργα επέκτασης, εκσυγχρονισμού και ολοκλήρωσης σε υφιστάμενες μονάδες στην Κρήτη, στη Ρόδο, στην Κέρκυρα, στην Πελοπόννησο και στη Χαλκιδική.



Τι θεωρείτε καινοτομία στη φιλοξενία;

Το όραμα του Νίκου Δασκαλαντωνάκη για προσφορά γενναιόδωρης κρητικής φιλοξενίας, όπως γινόταν από παλιά, όταν ο επισκέπτης ήταν το τιμώμενο πρόσωπο για τον οποίο άνοιγε κανείς το σπίτι του, παραμένει επίκαιρο και υπηρετείται από το ξεκίνημα του ομίλου μέχρι σήμερα. Το άνοιγμα στη γερμανική και στη ρωσική αγορά και οι νεωτεριστικές πρωτοβουλίες, η ενίσχυση του συνεδριακού τουρισμού και η προώθηση του χειμερινού τουρισμού σε καλοκαιρινούς προορισμούς, η καθιέρωση της κρητικής γωνιάς στο πρωινό και η ανάδειξη της ελληνικής γευσιγνωσίας, όλα αυτά ανέδειξαν την Grecotel ως «ηγέτη των πρώτων» στη φιλοξενία. Ήταν η πρώτη ελληνική αλυσίδα που ίδρυσε το πρώτο mega resort και το πρώτο ξενοδοχείο έξι αστέρων στην Ελλάδα, ενώ ανέπτυξε ξενοδοχειακές μονάδες με καινοτόμα προϊόντα. Ο όμιλος, που έχει αποσπάσει χιλιάδες βραβεία κατά τη διάρκεια της πορείας του, ξεχωρίζει για την προσωπική επαφή, τη φροντίδα και το ανθρώπινο στοιχείο που διατρέχει το σύνολό του – από τον ιδρυτή του μέχρι το χαμογελαστό πρόσωπο των 5.200 και πλέον ανθρώπων που αποτελούν την εικόνα και τον αληθινό πλούτο της Grecotel. Και αυτό τελικά είναι η βασικότερη «καινοτομία» στην ελληνική φιλοξενία.

Ποια η φιλοσοφία πίσω από τη φάρμα Agreco;

Η Agreco, που αποτελεί το προσωπικό στοίχημα του Νίκου Δασκαλαντωνάκη, είναι μια παραδοσιακή φάρμα 40 στρεμμάτων λίγο έξω από το Ρέθυμνο, στο Άδελε, με αμπελώνες, ελαιώνες, μελίσσια, ζώα, αλλά και κρητική ταβέρνα, που έχει βραβευτεί ως το καλύτερο εστιατόριο παγκοσμίως από το Vanity Fair. Είναι μια κιβωτός εμπειριών για τον τόπο, την ιστορία των απλών ανθρώπων, τα δέντρα, τα φυτά, τα βότανα, τα προϊόντα που παράγει η κρητική γη στην αγνότερη μορφή τους. Αυτές τις εμπειρίες μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης παίρνοντας μέρος στις εποχικές εργασίες. Εδώ ξεκίνησαν οι βιολογικές καλλιέργειες για την Grecotel και αναβιώνουν οι παραδοσιακές μέθοδοι παραγωγής χωρίς τη χρήση χημικών και φυτοφαρμάκων. Στην κατεύθυνση αυτή δημιουργήσαμε μια πολύτιμη συλλογή από γαστρονομικά κρητικά προϊόντα, καθώς και σειρά από ελληνικά προϊόντα μπάνιου και σώματος. Εκτός από τα ξενοδοχεία μας, όπου τα απολαμβάνουν οι πελάτες μας, διατίθενται οnline στο Αgrecofarms.gr και στα Duty Free των ελληνικών αεροδρομίων.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ