ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Subaru

Η Subaru Europe ανακοίνωσε ότι τα νέα μοντέλα Subaru XV και Impreza (ευρωπαϊκών προδιαγραφών) έχουν επιτύχει το καθένα τη μέγιστη συνολική βαθμολογία των πέντε αστέρων στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Αξιολόγησης των Επιδόσεων Ασφάλειας Νέων Μοντέλων 2017 (Euro NCAP).

Τα νέα Subaru XV και Impreza κατάφεραν να αποσπάσουν εξαιρετική βαθμολογία σε τέσσερις τομείς αξιολόγησης (ενήλικων επιβατών, παιδιών επιβατών, προστασία πεζών, Υποβοήθηση Ασφάλειας), πολύ πιο πάνω από το ελάχιστο όριο που απαιτείται και με αξιοσημείωτα υψηλό μέσο όρο.

Τα ολοκαίνουργια Subaru XV και Impreza είναι τα πρώτα μοντέλα που διαθέτουν τη νέα Παγκόσμια Πλατφόρμα Subaru (Subaru Global Platform - SGP), σχεδιασμένη για να παρέχει υψηλότερα επίπεδα απόδοσης ασφαλείας, οδηγική απόλαυση και άνεση οδήγησης. Η SGP ενισχύει σημαντικά το αμάξωμα και την ακαμψία του πλαισίου (εμπρόσθια πλευρική ακαμψία κάμψης +90%, στρεπτική ακαμψία +70%, ακαμψία εμπρός ανάρτησης +70%, ακαμψία οπίσθιου υποπλαίσιου + 100%) και η απορρόφηση της ενέργειας πρόσκρουσης έχει βελτιωθεί κατά 40% σε σύγκριση με τα σημερινά μοντέλα.

Τα νέα Subaru XV και Impreza είναι εξοπλισμένα με 7 αερόσακους, συμπεριλαμβανομένου και του αερόσακου γόνατος (στη θέση του οδηγού) και με βελτιωμένη ζώνη ασφαλείας εξοπλισμένη με ασφαλιζόμενη αγκράφα που περιορίζει τα επίπεδα τραυματισμού και προστατεύει καλύτερα τους επιβάτες σε περίπτωση σύγκρουσης.

 

Το EyeSight, η Τεχνολογία Υποβοήθησης του Οδηγού που αποτελεί στοιχείο του βασικού εξοπλισμού των δύο νέων μοντέλων, κατέγραψε πολύ καλά αποτελέσματα στην Αυτόνομη Πέδηση στις δοκιμές του Euro NCAP με αυτοκίνητα και πεζούς. Η Τεχνολογία Υποβοήθησης Οδηγού «EyeSight», αποτελείται από ένα ζευγάρι δύο στερεοσκοπικών καμερών που παρακολουθούν την κυκλοφοριακή κίνηση ώστε να ειδοποιήσουν τον οδηγό σε περίπτωση επικείμενου κινδύνου και, σε περιπτώσεις ανάγκης, να εφαρμόσουν πέδηση προ-σύγκρουσης έτσι ώστε να αποφευχθεί ή να τουλάχιστον να μετριαστεί η σύγκρουση. Το σύστημα EyeSight εξασφαλίζει επίσης έμμεσες λειτουργίες υποστήριξης, προειδοποιώντας τον οδηγό για την ακούσια έξοδο από τη λωρίδα του και βοηθώντας τον να διατηρεί τη λωρίδα κυκλοφορίας του.

 

Να συμπληρώσουμε ότι και τα δύο αυτά μοντέλα έχουν ήδη κερδίσει κορυφαίες διακρίσεις για τις επιδόσεις τους στην ασφάλεια, τόσο στην Ιαπωνία (JNCAP, NASVA) όσο και στην Αμερική (IIHS) από αντίστοιχους οργανισμούς.

 

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ