ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

10ο Συνέδριο DIY & Home Improvement: Το καλύτερο που έγινε ποτέ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Ξένη δημοσίευση

Σε μια κατάμεστη αίθουσα παρουσία στελεχών από το ανώτατο διοικητικό επίπεδο όλων των μεγάλων εταιρειών, πολυπληθών αποστολών απ` όλα τα τμήματα των βασικότερων αλυσίδων λιανικής και με έντονη εκπροσώπηση του παραδοσιακού εμπορίου, διεξήχθη την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου, το 10ο Συνέδριο DIY & Home Improvement, στο επιχειρηματικό κέντρο Maroussi Plaza Centre. Η επετειακή, δέκατη διοργάνωση κατάφερε να συγκεντρώσει 210 εκπροσώπους από 70 ελληνικές και κυπριακές επιχειρήσεις της αγοράς των εργαλείων, των χρωμάτων και των δομικών υλικών, ενώ εξίσου σημαντική ήταν και η παρουσία μεγάλων και σημαντικών εταιρειών, που βρίσκονται στα όρια του κλάδου, αλλά φυσικά εμπλέκονται στο Home Improvement.

Το σύνθημα του φετινού Συνεδρίου ήταν «Ματιές στο μέλλον» και το γενικότερο συμπέρασμα για την αγορά ήταν θετικό και όλοι οι ομιλητές προέβλεψαν περισσότερη καινοτομία και ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια.

Η νέα τάξη πραγμάτων στην αγορά

Η πρώτη ενότητα του Συνεδρίου, με τίτλο «Η νέα τάξη πραγμάτων στην αγορά» ήταν αφιερωμένη στη σημερινή εικόνα της αγοράς στην Ελλάδα και το εξωτερικό και την επιρροή της ψηφιακής τεχνολογίας στο ευρύτερο εμπόριο. Στις αλήθειες και τα ψέματα, που κρύβονται πίσω από την έξοδο της χώρας μας από την οικονομική κρίση, αναφέρθηκε ο δημοσιογράφος και οικονομικός αναλυτής, Χρήστος Κώνστας. Για τις πρωτοβουλίες, που θα αναδιαμορφώσουν τον κλάδο τα επόμενα χρόνια, μίλησε ο διευθύνων σύμβουλος του Insight Retail Grouρ, Steve Collinge. Με τη χρήση νέων τεχνολογιών στο λιανεμπόριο, οι οποίες θα ενδυναμώνουν τη σημασία του φυσικού καταστήματος, καταπιάστηκε ο Καθηγητής και Διευθυντής του Κέντρου Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών, Γιώργος Δουκίδης.

Κατακτώντας τον ψηφιακό πελάτη

Η δεύτερη ενότητα, «Κατακτώντας τον ψηφιακό πελάτη», εμβάθυνε στα τεχνολογικά βήματα που έχουν γίνει και αυτά που πρόκειται να γίνουν στο άμεσο μέλλον. Το τεχνολογικό αύριο των εργαλείων και τη νέα τάξη πραγμάτων που έρχεται στην αγορά παρουσίασε η Γενική Διευθύντρια Ελλάδας, Ισραήλ και Κύπρου της Stanley Black & Decker, Μαριέλα Τόμας. Ο Γιώργος Μονοκάνδυλος, Head of Branding & Creatives agencies της Google, παρουσίασε καινοτόμους τρόπους αξιοποίησης των web analytics στο σύγχρονο λιανεμπόριο. Ο σύμβουλος μεγάλων διεθνών αλυσίδων DIΥ, Neil Munz-Jones επιχείρησε να βάλει σε τάξη την «αναστάτωση», που έχει επιφέρει η είσοδος νέων, ψηφιακών επιχειρηματικών μοντέλων στην αγορά των δομικών υλικών. Στις Home Automation καινοτομίες και στις προοπτικές και δυνατότητες προσέγγισης των Millennials καταναλωτών, που αυτές προσφέρουν, αναφέρθηκε ο Γενικός Διευθυντής της Somfy Hellas, Γιώργος Παπαμιχαήλ. 

Στη φετινή διοργάνωση εγκαινιάστηκε μια ενότητα, την οποία η συντριπτική πλειοψηφία των συνέδρων χαρακτήρισε ως «πολύ καλή»: η DIY Startup Arena. Μια παρουσίαση, η οποία εστίασε στις πιο καινοτόμες νέες επιχειρήσεις για το σπίτι και τον κήπο, οι οποίες ήδη μεταμορφώνουν την αγορά. Πέντε φιλόδοξα και ενδιαφέροντα επιχειρηματικά projects (Jtpro- Tekmon- Parky-Cyclefi-Inagros) είχαν από πέντε λεπτά στη διάθεσή τους για να παρουσιάσουν καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα που θα εξελίξουν τον κλάδο και τις επιχειρήσεις τα επόμενα χρόνια.

Το βαρόμετρο της αγοράς

Η τρίτη ενότητα ξεκίνησε με την πολυαναμενόμενη έρευνα καταναλωτή που πραγματοποιείται ειδικά για το Συνέδριο DIY & Home Improvement. Η διευθύνουσα σύμβουλος της The Research Hive, Γιάννα Δράκου παρουσίασε τα αποτελέσματα της μοναδικής έρευνας που διεξάγεται στην Ελλάδα για τον κλάδο και αποτυπώνει τη συμπεριφορά του αγοραστικού κοινού, τις εξειδικευμένες προτιμήσεις του και τις προοπτικές της προσεχούς περιόδου. Ο Αντιπρόεδρος της «Παντελής Παπαδόπουλος», Παντελής Π. Παπαδόπουλος αναφέρθηκε στο πολλά υποσχόμενο μέλλον της αγοράς του κήπου. Ο Διευθυντής Marketing της Knauf, Παναγιώτης Τσαντήλας, παρουσίασε τα αποτελέσματα πανευρωπαϊκής έρευνας για το DIFM (Do It For Me) και το πως τα σύγχρονα συστήματα δόμησης «αλλάζουν» την οικοδομή όπως την ξέραμε. Τέλος, ο Διευθύνων Σύμβουλος Ευρώπης, Μέσης ανατολής και Αφρικής της WD-40, Bill Noble, αναφέρθηκε στους τρόπους, που οι εφαρμογές και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρέχουν στις επιχειρήσεις γνώσεις και κατανόηση των πελατών τους.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ