ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Apple βρίσκεται κοντά στην εξαγορά της δημοφιλούς εφαρμογής Shazam

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

H Apple επιβεβαίωσε ότι συμφώνησε να εξαγοράσει τη δημοφιλή εφαρμογή αναγνώρισης μουσικών τραγουδιών Shazam. Εντούτοις, προς το παρόν, δεν υπάρχουν επιβεβαιωμένες πληροφορίες για το ύψος της εμπορικής συμφωνίας. Οπως επισημαίνουν οι New York Times, την είδηση ανακοίνωσε πρώτη η διαδικτυακή ιστοστελίδα TechCrunch.

Η τιμή εξαγοράς της Shazam ενδέχεται να φθάσει τα 400 εκατ. δολάρια. Σε σχετικό δημοσίευμα η ΝΥΤ επισημαίνει ότι η τιμή θα είναι αρκετά χαμηλότερη από το 1 δισ. δολάρια που υπολογίστηκε η χρηματιστηριακή αξία της Shazam το 2015, στη διάρκεια του τελευταίου γύρου χρηματοδότησής της.

Σύμφωνα με την Apple, η εφαρμογή Shazam θα ταιριάζει απόλυτα με την υπηρεσία Apple Music. Πρέπει να επισημάνουμε ότι η Apple Music έχει 27 εκατ. χρήστες και ανταγωνίζεται επάξια την υπηρεσία live streaming Sportify, η οποία έχει 60 εκατ. χρήστες.

Σε ανακοίνωσή του, ο εκπρόσωπος Τύπου της Apple, Τομ Νιουμάιρ, επισήμανε ότι η Shazam διαθέτει εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, οι οποίοι απολαμβάνουν τις υπηρεσίες της μέσα από διαφορετικές ηλεκτρονικές πλατφόρμες.

«Εχουμε πολλά σχέδια και περιμένουμε με ανυπομονησία, με τη βοήθεια της Shazam, να τα υλοποιήσουμε για να προσφέρουμε στους νέους πρωτοποριακές υπηρεσίες», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Η Shazam, που εδρεύει στη Βρετανία, έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή της το 2002.

Η εφαρμογή ηχογραφεί ένα τραγούδι επί 30 δευτερόλεπτα και εν συνεχεία στέλνει στον χρήστη ένα μήνυμα με τα στοιχεία του τραγουδιού. Εκτοτε έγινε μία από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές του App Store διευρύνοντας το δίκτυο χρηστών που απολάμβαναν τις υπηρεσίες της.

Ιδιαίτερα χρήσιμη έχει αποδειχθεί αυτή η εφαρμογή και σε μουσικούς παραγωγούς, οι οποίοι συνηθίζουν να τη συμβουλεύονται για να διαπιστώσουν την ανταπόκριση που έχει το τραγούδι στους ακροατές. Επίσης, τους δίνει τη δυνατότητα να συγκρίνουν την απήχηση που έχει ένα τραγούδι σε κάθε περιοχή, μέσω της δυνατότητας εντοπισμού των χρηστών.

Τελευταία, παρατηρείται έντονη κινητικότητα μεταξύ των εταιρειών στον κλάδο της μουσικής ψυχαγωγίας, όπως φάνηκε την περασμένη εβδομάδα μετά την απόκτηση μεριδίου της κινεζικής Tencent από τη Sportify.

Αντιστοίχως, η Τencent απέκτησε την ίδια μέρα μειοψηφικό μερίδιο στη Sportify. To 2016, η υπηρεσία Shazam είχε έσοδα ύψους 54 εκατ. δολάρια και καθαρές ζημίες 4,9 εκατ. δολάρια. Η οικονομική επίδοση της εταιρείας είναι αισθητά βελτιωμένη σε σχέση με το 2015, όταν η Shazam είχε έσοδα 47 εκατ. δολάρια και 22 εκατ. δολάρια ζημίες.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ