Αύξηση τζίρου 1,5% το 2016 για τον κλάδο της ένδυσης

Αύξηση τζίρου 1,5% το 2016 για τον κλάδο της ένδυσης

1' 44" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αύξηση 1,5% στον κύκλο εργασιών τους κατέγραψαν οι επιχειρήσεις ένδυσης σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής & Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδος (ΣΕΠΕΕ) για το 2016. Ο συνολικός κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων ανήλθε το 2016 στα 578,9 εκατ. ευρώ έναντι 570,1 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος. Από το σύνολο των επιχειρήσεων, το 56% παρουσίασε βελτίωση στον κύκλο εργασιών του, ενώ το 2015 το αντίστοιχο ποσοστό κυμάνθηκε στο 40%. Αύξηση του τζίρου τους κατά 4,6% κατέγραψαν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην εγχώρια αγορά, ενώ ο τζίρος των εξαγωγικών επιχειρήσεων σημείωσε κάμψη 7,4%. Σύμφωνα με τον ΣΕΠΕΕ, τη μεγαλύτερη αύξηση στον κύκλο εργασιών τους κατέγραψαν οι επιχειρήσεις γυναικείων ενδυμάτων. Ειδικότερα, το 2016, ο τζίρος τους αυξήθηκε κατά 7,4% στα 182 εκατ. ευρώ από 169 εκατ. ευρώ το 2015.

Εντυπωσιακή όμως ήταν και η πορεία των καθαρών κερδών της συγκεκριμένης κατηγορίας επιχειρήσεων σημειώνοντας αύξηση 47% στα 11,8 εκατ. ευρώ, ενώ αύξηση κύκλου εργασιών κατά 4,1% ήτοι 56 εκατ. ευρώ καταγράφηκε στις επιχειρήσεις ανδρικών ενδυμάτων. Οριακή αύξηση τζίρου κατά 0,4% καταγράφουν οι επιχειρήσεις παιδικής ένδυσης. Επίσης, στην κατηγορία των εσωρούχων οι επιχειρήσεις σημείωσαν αύξηση 1,4% στον τζίρο τους την ίδια περίοδο. Παρά την ικανοποιητική επίδοση που καταγράφηκε σε όλες τις κατηγορίες των επιχειρήσεων, σημαντική μείωση 3,8%, στα 50 εκατ., σημειώθηκε στις πωλήσεις αθλητικών ειδών. Εκτός όμως από την πορεία των επιχειρήσεων, ο ΣΕΠΕΕ δημοσίευσε λίστα των εταιρειών ένδυσης με κύκλο εργασιών άνω του 1 εκατ. για το 2016.

Στην πρώτη θέση κατατάσσεται η εταιρεία BSB σημειώνοντας αύξηση του τζίρου της κατά 11,3%, από 56,4 εκατ. το 2015 στα 62,8 εκατ. το 2016, ενώ ακολουθεί η εταιρεία γυναικείας ένδυσης Pink Woman, η οποία αύξησε τις πωλήσεις της πέρυσι κατά 14,7% σε σχέση με το 2015. Επεται η Bluepoint, η οποία σημείωσε αύξηση 24,5% στον κύκλο εργασιών της από 19,3 εκατ. το 2015 στα 24,03 το 2016. Ικανοποιητική επίσης ήταν και η επίδοση της εταιρείας Alouette με τις πωλήσεις να σημειώνουν αύξηση 17,9%.

Ωστόσο, υποχώρηση στις πωλήσεις κατέγραψαν αρκετές εταιρείες ενδυμάτων μεταξύ των οποίων και η εταιρεία αθλητικών ειδών Bodytalk που σημείωσε κάμψη 14,3% στον τζίρο της σε σχέση με το 2015.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή