Αύξηση 1,5% στον κύκλο εργασιών τους κατέγραψαν οι επιχειρήσεις ένδυσης σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής & Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδος (ΣΕΠΕΕ) για το 2016. Ο συνολικός κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων ανήλθε το 2016 στα 578,9 εκατ. ευρώ έναντι 570,1 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος. Από το σύνολο των επιχειρήσεων, το 56% παρουσίασε βελτίωση στον κύκλο εργασιών του, ενώ το 2015 το αντίστοιχο ποσοστό κυμάνθηκε στο 40%. Αύξηση του τζίρου τους κατά 4,6% κατέγραψαν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην εγχώρια αγορά, ενώ ο τζίρος των εξαγωγικών επιχειρήσεων σημείωσε κάμψη 7,4%. Σύμφωνα με τον ΣΕΠΕΕ, τη μεγαλύτερη αύξηση στον κύκλο εργασιών τους κατέγραψαν οι επιχειρήσεις γυναικείων ενδυμάτων. Ειδικότερα, το 2016, ο τζίρος τους αυξήθηκε κατά 7,4% στα 182 εκατ. ευρώ από 169 εκατ. ευρώ το 2015.
Εντυπωσιακή όμως ήταν και η πορεία των καθαρών κερδών της συγκεκριμένης κατηγορίας επιχειρήσεων σημειώνοντας αύξηση 47% στα 11,8 εκατ. ευρώ, ενώ αύξηση κύκλου εργασιών κατά 4,1% ήτοι 56 εκατ. ευρώ καταγράφηκε στις επιχειρήσεις ανδρικών ενδυμάτων. Οριακή αύξηση τζίρου κατά 0,4% καταγράφουν οι επιχειρήσεις παιδικής ένδυσης. Επίσης, στην κατηγορία των εσωρούχων οι επιχειρήσεις σημείωσαν αύξηση 1,4% στον τζίρο τους την ίδια περίοδο. Παρά την ικανοποιητική επίδοση που καταγράφηκε σε όλες τις κατηγορίες των επιχειρήσεων, σημαντική μείωση 3,8%, στα 50 εκατ., σημειώθηκε στις πωλήσεις αθλητικών ειδών. Εκτός όμως από την πορεία των επιχειρήσεων, ο ΣΕΠΕΕ δημοσίευσε λίστα των εταιρειών ένδυσης με κύκλο εργασιών άνω του 1 εκατ. για το 2016.
Στην πρώτη θέση κατατάσσεται η εταιρεία BSB σημειώνοντας αύξηση του τζίρου της κατά 11,3%, από 56,4 εκατ. το 2015 στα 62,8 εκατ. το 2016, ενώ ακολουθεί η εταιρεία γυναικείας ένδυσης Pink Woman, η οποία αύξησε τις πωλήσεις της πέρυσι κατά 14,7% σε σχέση με το 2015. Επεται η Bluepoint, η οποία σημείωσε αύξηση 24,5% στον κύκλο εργασιών της από 19,3 εκατ. το 2015 στα 24,03 το 2016. Ικανοποιητική επίσης ήταν και η επίδοση της εταιρείας Alouette με τις πωλήσεις να σημειώνουν αύξηση 17,9%.
Ωστόσο, υποχώρηση στις πωλήσεις κατέγραψαν αρκετές εταιρείες ενδυμάτων μεταξύ των οποίων και η εταιρεία αθλητικών ειδών Bodytalk που σημείωσε κάμψη 14,3% στον τζίρο της σε σχέση με το 2015.