Ο διχασμός και το βάσανο

55" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μερικές στιγμές βουρκώνεις και χαμογελάς ταυτόχρονα στο «Χελιδόνι» του Ισπανού Γκιλιέμ Κλούα. Ο τρόπος που χειρίζεται την απώλεια και τα σκοτάδια που βυθίζει όσους τη βιώνουν είναι βαθιά συγκινητικός και την ίδια στιγμή ανάλαφρος. Είναι, με μια λέξη, ανθρώπινος. Η 60χρονη Αμέλια (Σοφία Σεϊρλή), καθηγήτρια Φωνητικής, έχει χάσει τον γιο της σε τρομοκρατική επίθεση σε gay bar. Δέχεται την επίσκεψη ενός νεαρού, του Ραμόν (Βασίλης Μαυρογεωργίου), ο οποίος της ζητεί να τον διδάξει τραγούδι. Θέλει να αποδώσει ένα συγκεκριμένο νανούρισμα σε μια τελετή, προς τιμήν ενός νεκρού.

Ο Κλούα γράφει με αφορμή την τρομοκρατική επίθεση στο gay bar του Ορλάντο ένα θεατρικό έργο με πολλές πτυχές, με μέτρο στη σχέση κωμικού – τραγικού, με οικονομία στις λέξεις και με προσεκτική προσέγγιση στον τραυματισμένο ψυχισμό των ηρώων του. Η σκηνοθέτις Ελένη Γκασούκα ανέδειξε τις ρεαλιστικές πτυχές, φωτίζοντας τον διχασμό και το βάσανο των προσώπων, η σκηνή γεμίζει από εικόνες ενός κόσμου ταραγμένου και ανεξέλεγκτου, βουβά δράματα, χιούμορ, συγκρούσεις, ανατροπές και, εντέλει, αποδοχή της ανθρώπινης συνθήκης. Ενα έργο «δωματίου», ανοικτό σε ερμηνείες, πλούσιο σε συναισθήματα, με δύο χαρακτήρες που ερμηνεύονται υποδειγματικά.

​​Κάθε Δευτέρα και Τρίτη, «Μικρό Γκλόρια», Ιπποκράτους 7.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή