Έκρηξη σε λεωφορείο της ίδιας γραμμής

Έκρηξη σε λεωφορείο της ίδιας γραμμής

2' 3" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Πολλαπλασιάζονται τα περιστατικά βλαβών στα λεωφορεία με το πιο πρόσφατο περιστατικό να εγείρει εκ νέου ερωτήματα. Το λεωφορείο της γραμμής 608, που εκτελούσε το δρομολόγιο Γαλάτσι – Νεκροταφείο Ζωγράφου πραγματοποίησε το πρωί της Τετάρτης στάση επί της οδού Πατησίων κοντά στο ύψος του ΟΤΕ. Λίγα μέτρα αργότερα και πριν προλάβει να αναπτύξει ταχύτητα ο οδηγός, η μηχανή του λεωφορείου εξερράγη. Από θαύμα σημειώθηκαν μόνο υλικές ζημιές στο όχημα, ενώ το λεωφορείο δεν είχε επιβάτες. Οι εργαζόμενοι εκφράζουν έντονη ανησυχία για τα επαναλαμβανόμενα περιστατικά, υποστηρίζοντας ότι έχουν ενημερώσει τη διοίκηση των ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) με πολλούς τρόπους.

Σημειώνεται ότι πριν από περίπου ένα μήνα εξερράγη ο κινητήρας του λεωφορείου που εκτελούσε επίσης το δρομολόγιο 608 της γραμμής Γαλάτσι – Νεκροταφείο Ζωγράφου, ενώ το όχημα βρισκόταν εν κινήσει. Οι επιβάτες τότε εγκλωβίστηκαν για λίγη ώρα στο αρθρωτό λεωφορείο, καθώς το περιστατικό συνέβη το απόγευμα. Από την έκρηξη σημειώθηκε βλάβη στα ηλεκτρικά του οχήματος, μπλόκαραν οι πόρτες και οι επιβάτες δεν μπορούσαν να εξέλθουν του λεωφορείου. Το περιστατικό συνέβη όταν το λεωφορείο ξεκίνησε να κάνει ένα δυνατό θόρυβο κοντά στην πλατεία Κάνιγγος. Υστερα από επικοινωνία του οδηγού με το αμαξοστάσιο, ο πρώτος έλαβε οδηγία να κατευθύνει το όχημα στο αμαξοστάσιο μετά την ολοκλήρωση του δρομολογίου.

Έκρηξη σε λεωφορείο της ίδιας γραμμής-1

Ωστόσο, κοντά στο νεκροταφείο του Ζωγράφου, προκλήθηκε η έκρηξη στον κινητήρα, με αποτέλεσμα μεταλλικά τμήματά του και λάδια να εκτοξευθούν μέσα στον θάλαμο επιβατών. Η παρόμοια βλάβη συνέβη στην ίδια μεν γραμμή, με άλλο όχημα όμως. Στο χθεσινό συμβάν δεν καταστράφηκε ολοσχερώς η μηχανή και θα χρειαστεί αντικατάσταση στον κορμό, στα έμβολα και στα πιστόνια, ανεβάζοντας σύμφωνα με πληροφορίες το κόστος της ζημιάς περίπου στις 15.000 ευρώ.

Οι εργαζόμενοι επαναφέρουν στο προσκήνιο τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ΟΣΥ, που λόγω έλλειψης ρευστότητας αδυνατεί να προμηθευτεί ανταλλακτικά, ενώ εμφανίζει σημαντικά κενά και σε ανθρώπινο δυναμικό. Επισημαίνουν, μάλιστα, ότι ως εκ θαύματος δεν έχουμε θρηνήσει θύματα μέχρι στιγμής και αν συνεχιστούν οι αιφνίδιες βλάβες με αυτό τον ρυθμό και αυτή τη μορφή, δεν θα αργήσει η στιγμή που θα μιλάμε για τραυματίες.

Οσον αφορά το χθεσινό περιστατικό, πληροφορίες θέλουν τον κινητήρα να είχε περάσει πρόσφατα από γενική επισκευή, καθώς είχαν αλλαχθεί όλα τα ελατήριά του και άλλα μεταλλικά τμήματα. Αφήνουν αιχμές για την πιθανότητα να προκλήθηκε υπερτροφία στον κινητήρα, γεγονός το οποίο οφείλεται στον τρόπο χειρισμού του οχήματος. Αυτά τα ερωτήματα θα απαντηθούν σε δεύτερο χρόνο όταν ολοκληρωθούν οι σχετικές έρευνες για τα αίτια της βλάβης. Οι εργαζόμενοι μάλιστα εξηγούν ότι δεν είναι λίγα τα συμβάντα που δεν βλέπουν το φως της δημοσιότητας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή