PEOPLE & STORIES

Αποσύρουν το μοντέλο της L'Oreal με την χιτζάμπ μετά τον σάλο που προκλήθηκε

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Μια σειρά από tweets που δημοσίευσε το 2014 έγιναν η αιτία η Amena Khan, η beauty blogger από τη Βρετανία που έγραψε (προσωρινά) ιστορία ως η πρώτη γυναίκα με χιτζάμπ σε διαφήμιση για προϊόντα μαλλιών, ανακοίνωσε πως αποσύρεται από την καμπάνια της L'Oreal.

Σε ανάρτησή της στο Instagram εξηγεί πως αποχωρεί από την καμπάνια «λόγω των σχετικών συζητήσεων που πυροδότησε».

«Πρόσφατα συμμετείχα σε μια καμπάνια, κάτι που με ενθουσίασε επειδή υμνούσε την διαφορετικότητα», έγραψε στο μήνυμά της η Amena Khan, που έγινε η πρώτη γυναίκα με χιτζάμπ, η οποία έλαβε μέρος σε διαφήμιση για προϊόντα μαλλιών. Όπως εξηγεί, αποσύρεται «με λύπη» επειδή «οι σχετικές συζητήσεις υπονομεύουν το θετικό μήνυμα που προοριζόταν να μεταδώσει». Η αποχώρηση έρχεται μετά τις κατηγορίες εναντίον της πως εξέφρασε αισθήματα κατά του Ισραήλ σε μηνύματά της στο Twitter το 2014.

Η Amena απολογήθηκε για τα μηνύματα τονίζοντας πόσο λυπάται «για την αναστάτωση και τον πόνο» που προκάλεσαν. «Η προάσπιση της διαφορετικότητας είναι ένα από τα πάθη μου, δεν κάνω διακρίσεις εναντίον κανενός», προσθέτει στο επεξηγηματικό της ποστ. Η Amena ήλπιζε πως ο ρόλος της θα δώσει έμπνευση και δύναμη σε άλλες γυναίκες που φορούν μαντίλες. Νωρίτερα μες στο μήνα, σε συνέντευξή της στο Newsbeat είχε δηλώσει: «Είναι μια πλατφόρμα για διαφορετικές φωνές και γυναίκες που δεν ταιριάζουν στο πολύ στενό πλαίσιο της ομορφιάς».

Εκπρόσωπος της L'Oreal Paris δήλωσε σχετικά: «Πρόσφατα μας γνωστοποιήθηκε μια σειρά από tweets που δημοσίευσε το 2014 η Amena Kahn, η οποία πρωταγωνιστούσε σε μια διαφημιστική καμπάνια. Εκτιμούμε το γεγονός πως έκτοτε ζήτησε συγγνώμη για το περιεχόμενο αυτών των μηνυμάτων και όσους προσέβαλε. Δέσμευση της L'Oreal Paris είναι η ανοχή και ο σεβασμός απέναντι σε όλους τους ανθρώπους. Συμφωνούμε με την απόφασή της να αποχωρήσει από την καμπάνια».

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις στο mustonline.gr.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ