ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επενδύσεις 90 εκατ. ευρώ για 40 νέα καταστήματα από την «AB Βασιλόπουλος»

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΙΦΑΒΑ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Επενδύσεις 90 εκατ. ευρώ προγραμματίζει να υλοποιήσει μέσα στο 2018 η «ΑΒ Βασιλόπουλος», με στόχο τη διεύρυνση του δικτύου και των υπηρεσιών της. Σε αυτές συμπεριλαμβάνεται η δημιουργία πάνω από 40 νέων σημείων πώλησης μέσα στην τρέχουσα χρονιά, φτάνοντας συνολικά τα 454 από 414 που είναι σήμερα.

Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για το 2017, σύμφωνα με τα οποία ο κύκλος εργασιών υποχώρησε κατά 3%, στα 2,1 δισ. ευρώ από 2,17 δισ. ευρώ το 2016, ο διευθύνων σύμβουλος της «ΑΒ Βασιλόπουλος» Λεωνίδας Βρεττάκος επεσήμανε με νόημα: «To 2017 ήταν μια ιδιαίτερη χρονιά. Χαρακτηρίστηκε από τον επαναπροσδιορισμό της αγοράς αλλά και έντονη κινητικότητα συνολικά στον κλάδο, σε επίπεδο ανοίγματος καταστημάτων, με περισσότερα από 700 νέα καταστήματα συνολικά, εκ των οποίων τα 500 αφορούσαν σε εκ νέου ανοίγματα υφιστάμενων δικτύων και τα 200 σε νέα καταστήματα». Ο ίδιος πρόσθεσε ότι, παρά τη μείωση των πωλήσεων της «ΑΒ» το 2017, αυτές παραμένουν σε υψηλά επίπεδα σε σύγκριση με το 2015 και συγκεκριμένα είναι κατά 8% περισσότερες σε σύγκριση με δύο χρόνια πριν. Επίσης, ο κ. Βρεττάκος σημείωσε ότι η εταιρεία πέτυχε υψηλή διακράτηση τόσο των μεριδίων αγοράς που κέρδισε το 2016 όσο και των νέων πελατών, σε ποσοστά της τάξης του 70%-80%, και τόνισε ότι τα τρία τελευταία χρόνια η εταιρεία έχει κερδίσει πάνω από 400 μονάδες (ή 4 ποσοστιαίες μονάδες) μερίδιο.

Παράγοντες της αγοράς αποδίδουν την αύξηση του μεριδίου αφενός στην επιδείνωση της λειτουργίας του δικτύου των κυριότερων ανταγωνιστών της «ΑΒ Βασιλόπουλος» (βλέπε «Μαρινόπουλος» και «Βερόπουλος»), αφετέρου στη μείωση τιμών και στις εκτεταμένες προσφορές που διενεργεί η αλυσίδα, θυγατρική στην Ελλάδα του ολλανδοβελγικού ομίλου Delhaize. Σύμφωνα, μάλιστα, με την ίδια την «ΑΒ Βασιλόπουλος», η αποπληθωρισμένη μεταβολή των πωλήσεων της εταιρείας το 2017 σε σύγκριση με το 2016 είναι -1,8% και διαμορφώνεται τελικά σε -3% λόγω των μεγάλων προσφορών και της μείωσης τιμών σε σειρά προϊόντων.

Η πρακτική των εκτεταμένων προσφορών συνεχίζεται και αυτή τη χρονιά, τόσο από την «ΑΒ Βασιλόπουλος» όσο και συνολικά στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, γεγονός που αναμένεται να συμπιέσει περαιτέρω τα περιθώρια κέρδους τους. Το τελευταίο, άλλωστε, είχε επισημάνει κατά το δεύτερο και το τρίτο τρίμηνο του 2017 η Ahold-Delhaize κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της.

Στο πλαίσιο της πρακτικής της έντασης των προσφορών, η «ΑΒ Βασιλόπουλος» επιβραβεύει τους πελάτες της που χρησιμοποιούν την κάρτα πιστότητας της αλυσίδας με διπλούς πόντους για τις αγορές συγκεκριμένων προϊόντων που κάνουν τους μήνες Ιανουάριο και Φεβρουάριο.

Σημειώνεται ότι η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «ΑΒ Βασιλόπουλος», που κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο, έχει σήμερα 14.092 εργαζομένους και 2,4 εκατομμύρια πελάτες.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ