ΒΙΒΛΙΟ

NEWSLETTER

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Καβάφης για όλους
Τρεις μεγάλες θεματικές, 12 διαφορετικές συναντήσεις, 78 ώρες «εξερεύνησης», 17 ξεχωριστοί εισηγητές: το φετινό πρόγραμμα των εκπαιδευτικών δράσεων του Αρχείου Καβάφη ξεκινάει στις 16 Φεβρουαρίου και απευθύνεται σε όλους. Ο «Κύκλος Ανοιχτών Μαθημάτων Αρχείου Καβάφη» επιστρέφει για τέταρτη χρονιά έχοντας αυτή τη φορά ως θεματικό τίτλο «Εις την Τέχνην, Επιθυμίες και Αισθήσεις». Εξι κορυφαίοι πανεπιστημιακοί από την Ελλάδα και το εξωτερικό, σε έξι ξεχωριστές συναντήσεις, θα αναλύσουν επιλεγμένα ποιήματα και θα επεκταθούν σε άλλα κείμενα του ποιητή, καθώς και στο έργο άλλων Ελλήνων και ξένων δημιουργών. Δηλώστε συμμετοχή. Πληροφορίες στο τηλέφωνο 210-37.13.001.

Δεύτερο καλύτερο
Το βραβείο καλύτερου δεύτερου δημοσιευμένου βιβλίου ποίησης κέρδισε η ποιήτρια Λένα Καλλέργη, για το βιβλίο της «Περισσεύει ένα πλοίο». Ο Κύκλος Ποιητών, στην προσπάθειά του να φέρει ακόμη πιο κοντά το κοινό στην ποίηση και να ισχυροποιήσει τους πνευματικούς δεσμούς μεταξύ των ποιητών, θεσμοθέτησε και απένειμε το Σάββατο που μας πέρασε, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, την ετήσια βράβευση του καλύτερου δεύτερου δημοσιευμένου βιβλίου ποίησης της προηγούμενης χρονιάς με χρηματικό έπαθλο των 1.000 ευρώ, έργο του Γιάννη Ψυχοπαίδη και τετραήμερο στο ξενοδοχείο «Tinos Beach» στην Τήνο. Η βραχεία λίστα περιελάμβανε δέκα συλλογές που κυκλοφόρησαν το 2016. Μεταξύ των υποψηφίων, οι Νίκη Ανδρικοπούλου, Αγγελική  Κορρέ, Γεώργιος Χαριτωνίδης, Τάσος Ψάρρης.

Ιαπωνικά e-books
Καμιά φορά ξεχνάμε ότι το βιβλίο είναι και προϊόν εκτός από αγαθό, αλλά φροντίζουν να μας το θυμίζουν οι κινήσεις που γίνονται στο εξωτερικό. Μετά τη μεγάλη συμμαχία της Amazon με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Whole Foods, o μεγάλος ανταγωνιστής της, η Walmart, ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την ιαπωνική Rakuten. Τι σχέση έχουν αυτά με το βιβλίο; Η πραγματική μάχη είναι μεταξύ των συσκευών ηλεκτρονικής ανάγνωσης Kindle και των ιαπωνικών Kobo, τα οποία πλέον θα διατίθενται μέσω των τεσσάρων χιλιάδων καταστημάτων της Walmart μαζί με έξι εκατομμύρια τίτλους βιβλίων. Οι καταναλωτές θα βρίσκουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ κάρτες, κάθε μια από τις οποίες θα έχει έναν μοναδικό κωδικό με τον οποίο ο χρήστης θα «κατεβάζει» το βιβλίο στη συσκευή του.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ