ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Συνεργασία Folli Follie με τον αμερικανικό οίκο καλλυντικών Coty

ΑΝΕΣΤΗΣ ΝΤΟΚΑΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο καλλυντικών ο όμιλος Folli Follie ισχυροποιώντας τη θέση του στην ελληνική αγορά. Ειδικότερα η εισηγμένη ανακοίνωσε χθες ότι το τελευταίο τρίμηνο του 2017 ανέλαβε την εκπροσώπηση και διανομή επωνύμων εμπορικών σημάτων από το χαρτοφυλάκιο της αμερικανικής εταιρείας Coty Inc που αφορά τις εξής μάρκες: Lancaster, Calvin Klein, Chloe, Tiffany & Co, Davidoff, Roberto Cavalli, Marc Jacobs, Bottega Veneta, Miu Miu, Balenciaga, Joop! και Cerruti. Από την 1η Ιανουαρίου 2018, η συνεργασία αυτή ισχυροποιήθηκε ακόμη περισσότερο για την FF Cosmetics (100% θυγατρική του ελληνικού ομίλου), συμπεριλαμβάνοντας στο χαρτοφυλάκιό της τις επώνυμες μάρκες ευρείας διανομής καλλυντικών, Bourjois και Rimmel.

Ηδη από το 2012, ο εισηγμένος όμιλος εκπροσωπεί και διαχειρίζεται στην ελληνική αγορά καταξιωμένους οίκους ομορφιάς, μεταξύ των οποίων Shiseido, Dolce & Gabbana, Gucci, Hugo Boss, Escada, Max Factor και Μolton Brown, και συνεπώς τα παραπάνω επώνυμα brands έρχονται να διευρύνουν περαιτέρω το υπάρχον portfolio. Δεδομένης της πολυετούς εμπειρίας και εξειδικευμένης τεχνογνωσίας στη διαχείριση προϊόντων μόδας και ομορφιάς, ο όμιλος FF Group εισέρχεται στον παγκόσμιο χάρτη των αρωμάτων πολυτελείας, με το λανσάρισμα της πρώτης επώνυμης σειράς αρωμάτων Folli Follie. Η διανομή έχει ήδη ολοκληρωθεί στα ομώνυμα καταστήματα, ενώ η επίσημη παρουσίαση των αρωμάτων στις αλυσίδες καλλυντικών, έχει προγραμματιστεί για τον Απρίλιο 2018.

Ο διευθύνων σύμβουλος του εισηγμένου ομίλου Τζώρτζης Κουτσολιούτσος αναφερόμενος στη νέα διεθνή συνεργασία τόνισε τα εξής: «Η ανάπτυξη της FF Cosmetics, θυγατρικής του ομίλου FF Group, σημειώνει μία ραγδαία ανοδική πορεία, εν τη γενέσει της, μέσω της στρατηγικής ανάπτυξης του χαρτοφυλακίου της και της εισόδου της στην παγκόσμια αγορά των αρωμάτων, με το μεγάλο λανσάρισμα των αρωμάτων Folli Follie.

Οι παραπάνω κινήσεις στρατηγικής σημασίας ενδυναμώνουν τη δέσμευση του ομίλου FF Group για την ισχυροποίηση του κλάδου καλλυντικών, με στόχο την αύξηση του μεριδίου αγοράς, αλλά και την ενίσχυση της θέσης του ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες πανελλαδικά».

Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα οικονομικά στοιχεία ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Folli Follie για το εννεάμηνο του 2017 ανήλθε στο ποσό των 1,040 δισ. σε σχέση με 956,2 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016, αυξημένος 8,8%. Η βελτιωμένη λειτουργική δραστηριότητα σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς του ομίλου οδήγησε σε αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας, η οποία στο περσινό εννεάμηνο διαμορφώθηκε σε 189,2 εκατ. σε σχέση με 169,2 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ