ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην αγορά φυσικού αερίου εισέρχεται η Watt+Volt

ΧΡΥΣΑ ΛΙΑΓΓΟΥ

Η εταιρεία στοχεύει στον διπλασιασμό του πελατολογίου της μέχρι το τέλος του έτους, ενώ από τον Απρίλιο θα διαθέσει στην αγορά συνδυαστικά πακέτα ρεύματος και φυσικού αερίου.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Tην είσοδό της και στην αγορά φυσικού αερίου από τον Απρίλιο αλλά και τα σχέδιά της για περαιτέρω διείσδυση στη λιανική αγορά ηλεκτρισμού παρουσίασε χθες η εταιρεία Watt+Volt, το πελατολόγιο της οποίας αριθμεί σήμερα περί τους 50 χιλιάδες πελάτες (νοικοκυριά και επιχειρήσεις). Η εταιρεία, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο κ. Αναστάσιο Παπαναγιώτου, στοχεύει στον διπλασιασμό του πελατολογίου της μέχρι το τέλος του έτους, ενώ από τον Απρίλιο θα διαθέσει στην αγορά και συνδυαστικά πακέτα ρεύματος και φυσικού αερίου αξιοποιώντας την άδεια προμηθευτή φυσικού αερίου που πήρε από τη ΡΑΕ το 2015.

Η εμπορική δραστηριότητα της εταιρείας υποστηρίζεται από 300 συνεργάτες σε όλη την Ελλάδα και 10 καταστήματα, τα οποία στοχεύει να τριπλασιάσει μέσα στο 2018. Τα πέντε, μάλιστα, εκ των 20 συνολικά νέων καταστημάτων που προβλέπει ο σχεδιασμός της, κατασκευάζονται ήδη, ενώ σήμερα αναμένεται να εγκαινιάσει στο Μαρούσι το πρώτο κατάστημά της στην Αττική. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης ο κ. Παπαναγιώτου περιέγραψε και το τοπίο σήμερα στην αγορά ηλεκτρισμού, που, όπως είπε, χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό και κινητικότητα μεταξύ των πελατών. Εκτίμησε ότι ο ανταγωνισμός θα ενταθεί το επόμενο διάστημα και με την είσοδο των εταιρειών φυσικού αερίου στην αγορά ηλεκτρισμού και επιβεβαίωσε ότι μεταξύ των παρόχων γίνονται διερευνητικές συζητήσεις για πιθανές συγχωνεύσεις, αν και επεσήμανε ότι τέτοιες κινήσεις είναι πολύ πρόωρες ακόμη. Οπως χαρακτηριστικά τόνισε, ο ανταγωνισμός έχει οδηγήσει ακόμη και σε τιμολόγια κάτω του κόστους, κυρίως στη μέση τάση (μεγάλες βιομηχανίες και αλυσίδες καταστημάτων) όπου τα συμβόλαια κλείνουν ύστερα από διαγωνισμό μεταξύ των ενδιαφερόμενων προμηθευτών. Στη χαμηλή τάση, δηλαδή στα νοικοκυριά και στις μικρές επιχειρήσεις, παρατηρείται το φαινόμενο της μετακίνησης των καταναλωτών μεταξύ των παρόχων.

Οι καταναλωτές, όπως εξήγησε, σπάνε τα συμβόλαια που έχουν υπογράψει για να επωφεληθούν από τις προσφορές που τρέχουν κατά διαστήματα στην αγορά. Η διοίκηση της Watt+Volt δεν ανησυχεί για τη θέση της εταιρείας στον ανταγωνισμό με την πρωτοπορία της στην παροχή ψηφιακών εφαρμογών και ενεργειακών υπηρεσιών προς τους πελάτες της, κάτι που τη διαφοροποιεί ως προς τους ανταγωνιστές της. Σε ό,τι αφορά στην πορεία του ανταγωνισμού, ο κ. Παπαναγιώτου επεσήμανε δύο παράγοντες που λειτουργούν ανασταλτικά: Την έκπτωση του 15% που η ΔΕΗ παρέχει για την εμπρόθεσμη πληρωμή των λογαριασμών και την επιβολή του τέλους προμηθευτή που θεσπίστηκε για τον μηδενισμό του ελλείμματος των ΑΠΕ.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ