Ο ΟΛΘ αύξησε κατά 16,7% τη διακίνηση κοντέινερ το 2017

Ο ΟΛΘ αύξησε κατά 16,7% τη διακίνηση κοντέινερ το 2017

1' 11" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αύξηση της τάξεως του 16,74% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων ανακοίνωσε η υπό ιδιωτικοποίηση ΟΛΘ Α.Ε. σύμφωνα με τα ετήσια στατιστικά στοιχεία της εταιρείας για το 2017. Ειδικότερα, διακινήθηκαν 401.947 εμπορευματοκιβώτια (μονάδες είκοσι ποδών – TEU) έναντι 344.316 τo 2016. Σημαντική αύξηση παρουσίασαν η διακίνηση transit (19,73%) και οι ελληνικές εξαγωγές σε εμπορευματοκιβώτια (14,46%). Σημειώνεται ότι ο όγκος διακίνησης άνω των 400.000 TEUs προσεγγίζει τα όρια της υφιστάμενης χωρητικότητας του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων.

Είναι σαφές πως εάν δεν υπήρχαν τα προβλήματα με την «τρίτη βάρδια», από την οποία απέχουν οι τελωνειακοί, θα μπορούσαν να επιτευχθούν υψηλότερες επιδόσεις και πολύ καλύτεροι χρόνοι, σχολιάζουν χρήστες του λιμανιού. Υπενθυμίζεται πως σήμερα αναμένεται να ξεκινήσει στη Βουλή η διαδικασία συζήτησης της σύμβασης παραχώρησης μεταξύ ΟΛΘ και Δημοσίου στο πλαίσιο της πώλησης του 67% της εταιρείας στη South Europe Gateway Thessaloniki (SEGT). Η ψήφισή της αναμένεται να γίνει εντός του αμέσως επόμενου διαστήματος.

Με άνοδο έκλεισε το 2017 και στον συμβατικό λιμένα, όπου διακινήθηκαν συνολικά 3.598.271 τόνοι συμβατικού φορτίου έναντι 3.312.527 το 2016 (αύξηση 8,63%). Μεγαλύτερη αύξηση παρουσίασε το χύδην φορτίο transit (25,5%). Την ίδια περίοδο αυξήθηκε κατά 12,28% ο αριθμός των πλοίων που κατέπλευσαν στον Λιμένα Θεσσαλονίκης, όπου εξυπηρετήθηκαν συνολικά 1.417 πλοία τo 2017 έναντι 1.262 το 2016. Από αυτά, τα 523 ήταν πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έναντι 440 το 2016 (αύξηση 18,86%), τα 726 ήταν φορτηγά πλοία συμβατικού φορτίου έναντι 674 το 2016 (αύξηση 7,72%) και τα 168 ήταν επιβατικά έναντι 148 το 2016 (αύξηση 13,51%).

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή