Καταγγελία για Νovartis: Δέχτηκα τηλεφώνημα για το εμβόλιο του παιδιού μου

Καταγγελία για Νovartis: Δέχτηκα τηλεφώνημα για το εμβόλιο του παιδιού μου

45" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Την πρακτική που ακολούθησε η Νοvartis αναφορικά με τη χορήγηση ενός ιδιαίτερα ακριβού εμβολίου στο παιδί της περιέγραψε μια μητέρα, καταγγέλλοντας ότι δέχτηκε τηλεφώνημα από εκπρόσωπο της εταιρείας.

Συγκεκριμένα η γυναίκα μιλώντας στον ΑΝΤ1 σημείωσε: «Εκπρόσωπος της εταιρείας Novartis μου τηλεφώνησε, πριν από έναν χρόνο, αφού το παιδί μου έκανε τις 11 ενέσεις αυτές του εμβολίου της εταιρείας, κόστους 11.300 ευρώ. Με πήραν τηλέφωνο, αφού έμαθαν από την γιατρό ότι το παιδί δεν πήγαινε καλά, για να μάθουν πώς πάει».

Η γυναίκα συνεχισε: «Εγώ τους είπα «ζάχαρη έχει το φάρμακο σας και δεν μπορεί το παιδί μου να δει καλό;». Τότε, όπως είπε, της απάντησαν ότι «θα ήταν πιο σκόπιμο να κάνουμε και μια δεύτερη ένεση, αλλά αυτό να μην το πω στην γιατρό». 

«Μου πρότεινε βέβαια όταν θα πήγαινα ξανά στην γιατρό να συζητούσαμε για μια δεύτερη ένεση, οπότε καταλαβαίνετε ότι μιλάμε για ένα κόστος γύρω στις 23.000 ευρώ» τόνισε η γυναίκα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή