ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διαθέσιμο σε όλους ανεξαρτήτως παρόχου το «Cosmote TV Go»

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Στην αγορά των «οver the top (OTT)» υπηρεσιών εισέρχεται η Cosmote. Η εταιρεία ετοιμάζεται να λανσάρει την υπηρεσία «Cosmote TV Go», η οποία θα είναι διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες του Διαδικτύου, ανεξαρτήτως του παρόχου που αξιοποιούν για την πρόσβασή τους στο Διαδίκτυο. Με άλλα λόγια, οι πελάτες των εταιρειών Vodafone, Wind, Forthnet κ.ά., θα μπορούν να βλέπουν το περιεχόμενο της Cosmote κάνοντας χρήση των κατάλληλων κωδικών πρόσβασης.

Η σχετική εμπορική πολιτική θα ανακοινωθεί εντός των επόμενων ημερών και σύμφωνα με τον πρόεδρο του ομίλου ΟΤΕ Μιχάλη Τσαμάζ, θα περιλάβει διάφορα πακέτα με μηνιαία, ημερήσια πληρωμή ή ακόμη και με πληρωμή ανά θέαση. Ο πρόεδρος του ΟΤΕ άφησε να εννοηθεί ότι οι χρεώσεις θα είναι ανταγωνιστικές προς τις υπηρεσίες που προσφέρουν άλλοι γνωστοί στην αγορά παίκτες (Netflix). Χαρακτήρισε ωστόσο μειονεκτική ακόμη την πλατφόρμα μετάδοσης τηλεοπτικού περιεχομένου μέσω Διαδικτύου, ειδικά καθώς ανέρχεται η ποιότητα μεταδιδόμενου σήματος (high definition περιεχόμενο). Αντίθετα, ο πρόεδρος του ΟΤΕ εκτίμησε ότι η δορυφορική πλατφόρμα μετάδοσης συνδρομητικών καναλιών θα παραμείνει κυρίαρχη για αρκετά χρόνια ακόμη.

Ο ΟΤΕ, σύμφωνα με τις δηλώσεις του προέδρου του, μέχρι τώρα έχει επενδύσει 250 εκατ. ευρώ, χωρίς ωστόσο να έχει κέρδη. «Είμαστε break-even», είπε ο ο κ. Τσαμάζ χαρακτηρίζοντας τη συνδρομητική τηλεόραση ένα «ακριβό σπορ», η οποία όμως βοηθά στην εικόνα του ομίλου ΟΤΕ και στη διατήρηση του πελατολογίου του. Ο επικεφαλής του οργανισμού σημείωσε ότι η συνδρομητική τηλεόραση Cosmote TV αναπληρώνει έσοδα που χάνονται από άλλες παραδοσιακές δραστηριότητες (π.χ. τηλεφωνία) και συνεπώς οι επενδύσεις στη συνδρομητική τηλεόραση θα συνεχιστούν. Μάλιστα, αύξηση θα υπάρξει και στο περιεχόμενο εσωτερικής παραγωγής, όπως είναι το Cosmote History, το αθλητικό περιεχόμενο κ.ά. Τα στελέχη του ΟΤΕ σημείωσαν ακόμη ότι η υψηλή φορολόγηση έπληξε τη συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα.

Η επιβολή του τέλους (10%) και το τέλος υπέρ ΕΔΟΕΑΠ (2%) –το τελευταίο δεν έχει εφαρμοστεί ακόμη– φρέναρε τους ρυθμούς ανάπτυξης της Cosmote TV. «Με βάση τους ρυθμούς ανάπτυξης που είχαμε πετύχει το 2016, αναμέναμε ότι στο τέλος του 2017 θα είχαμε 600.000 πελάτες. Εκτιμούσαμε δηλαδή την πρόσθεση 100.000 νέων πελατών. Τελικά προσθέσαμε μόλις 25.000 συνδρομητές», είπε ο κ. Τσαμάζ. Ετσι στο τέλος της περασμένης χρονιάς, ο όμιλος είχε 525.000 πελάτες Cosmote TV.

Σχετικά με τα δικαιώματα μετάδοσης των αγώνων της Super League που μέχρι το καλοκαίρι του 2018 κατέχει η Forthnet, ερωτηθείς ο κ. Τσαμάζ κράτησε επιφυλακτική στάση. Αν και παραδέχθηκε ότι εν γένει τα αθλητικά γεγονότα ενδιαφέρουν τον όμιλο, όπως π.χ. το Κύπελλο Ελλάδος, σημείωσε ότι όταν τεθεί το θέμα της Super League τότε ο όμιλος θα εξετάσει τις συνθήκες και τα δεδομένα που θα υπάρξουν τη συγκεκριμένη στιγμή.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ