Πρόσκληση σε sympossio

2' 15" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η πελοποννησιακή κουζίνα γίνεται πρεσβευτής της Ελλάδας στο εξωτερικό μέσα από σειρά δράσεων του ομίλου Aldemar Resorts.

Για 9η συνεχή χρονιά η ελληνική γαστρονομία ταξιδεύει ανά τον κόσμο με τη βοήθεια του Sympossio Greek Gourmet Touring, μιας πρωτοβουλίας-θεσμού του ομίλου Aldemar Resorts που στόχο έχει την προβολή της ελληνικής κουζίνας και του ελληνικού πολιτισμού στο εξωτερικό. «Στην αρχή της κρίσης η δημόσια εικόνα της Ελλάδας κατέρρευσε και συμπαρέσυρε κάθε επιχειρηματική πρωτοβουλία, αλλά και την εικόνα του Έλληνα στην Ευρώπη. Σε έρευνα που είχε γίνει διαφάνηκε ότι από την κριτική αυτή απείχε η ελληνική γαστρονομία και τα παράγωγα της ελληνικής φύσης. Έτσι λοιπόν ξεκινήσαμε να χτίζουμε με επιμονή, επιμέλεια και σημαντικό κόστος το Sympossio, ως απάντηση αλλά και ως πρωτοβουλία που βασιζόταν σε αυτό το ανεπανάληπτο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα: τα προϊόντα μας, την κουζίνα μας», λέει χαρακτηριστικά ο Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου και εμπνευστής του Sympossio.

Συμμετέχοντες στο Sympossio είναι επαγγελματίες του τουρισμού και των ΜΜΕ οι οποίοι μέσω βιωματικών events γνωρίζουν από κοντά τα ελληνικά προϊόντα και μαγειρεύουν οι ίδιοι τις συνταγές που έχουν επιμεληθεί οι σεφ των ξενοδοχείων του ομίλου Aldemar. Με το concept του Sympossio μάλιστα να αλλάζει κάθε χρόνο, οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία να ανακαλύπτουν κάθε φορά και μια διαφορετική όψη της ελληνικής γαστρονομίας. Πέρυσι, για παράδειγμα, την τιμητική τους είχαν οι γεύσεις των νησιών του Αιγαίου, ενώ το 2016 οι διοργανωτές είχαν εστιάσει στο street food. Φέτος, πάλι, το Sympossio ταξιδεύει με τον τίτλο «Πελοπόννησος: το ανεξερεύνητο νησί». Ο Γιάννης Ροδοκανάκης, υπεύθυνος των a la carte εστιατορίων του ομίλου και βετεράνος σεφ της διοργάνωσης, μας μίλησε για το φετινό concept λίγο πριν αναχωρήσει για τα events της Ιταλίας. «Στόχος μας είναι η προβολή όλων όσα έχει να προσφέρει η Πελοπόννησος ως προορισμός, από τις παραδόσεις και τη λαογραφία της μέχρι τη φύση και την τοπική κουζίνα».

Από τα προϊόντα τα οποία θα εκπροσωπήσουν τη χώρα φέτος στο εξωτερικό ο Γιάννης Ροδοκανάκης ξεχωρίζει τα ελληνικά χορταρικά, όπως το σπανάκι και τα σέσκουλα –απαραίτητα συστατικά στις πίτες– αλλά και τον τραχανά. Οι ξένοι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να τα γνωρίσουν μέσα από ένα προσεκτικά μελετημένο μενού, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων χορτοπιτάκια με σάλτσα φέτας και ψητά τοματίνια, και κόκορα με τομάτα και μυρωδικά, τραχανά με λαχανικά και τριμμένο τυρί. «Πρόκειται για παραδοσιακές, πελοποννησιακές συνταγές, δοσμένες όμως με τρόπο μοντέρνο και γκουρμέ», σημειώνει. Υπό την αιγίδα του ΕΟΤ και του υπουργείου Τουρισμού και με συμμάχους Έλληνες παραγωγούς, τουριστικούς επιχειρηματίες, θεσμικά όργανα, αλλά και πρόσωπα-πρεσβευτές από τον χώρο της τέχνης, του πολιτισμού και του αθλητισμού, το Sympossio έχει ταξιδέψει μέχρι σήμερα σε 76 πόλεις και 14 χώρες, ενώ φέτος αναμένεται να ξεπεράσει τις 37 πόλεις σε 17 χώρες της Δυτικής και της Ανατολικής Ευρώπης.

Για περισσότερες πληροφορίες: www.sympossio.gr

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή