ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επώνυμο γιαούρτι Κρι Κρι στα ράφια του Waitrose

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Με το όνομα Κρι Κρι, ως επώνυμο δηλαδή προϊόν και όχι ως ιδιωτικής ετικέτας, βρίσκεται από τις αρχές Φεβρουαρίου στα ράφια της βρετανικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Waitrose το γιαούρτι της σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας. Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να προσδώσει ακόμη μεγαλύτερη αξία στο προϊόν και στην εταιρεία, τόσο σε ό,τι αφορά τη φήμη όσο και τα έσοδα αυτά καθαυτά, καθώς το επώνυμο προϊόν πωλείται σε υψηλότερη τιμή από ένα ιδιωτικής ετικέτας.

Το προϊόν διατίθεται με την ονομασία «My authentic greek yogurt» (μτφρ. «Το αυθεντικό ελληνικό γιαούρτι μου») και η συσκευασία φέρει το λογότυπο της Κρι Κρι. Η ελληνική γαλακτοβιομηχανία συνεργάζεται από το 2013 με τη Waitrose για την οποία παρήγαγε γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας. Η Waitrose αποτελεί την έκτη μεγαλύτερη σε μερίδιο αγοράς αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Αγγλία.

Στην κατεύθυνση της περαιτέρω ενίσχυσης της εξωστρέφειάς της η Κρι Κρι ξεκίνησε μία ακόμη συνεργασία, αυτή τη φορά στην Ιρλανδία, καθώς παράγει γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας για λογαριασμό της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Dunnes. Αλλες γνωστές λιανεμπορικές αλυσίδες στην Αγγλία με τις οποίες συνεργάζεται η Κρι Κρι είναι η Tesco, η Aldi, η Μarks & Spencer, η Asda, η Coop, η Morrisons και η Sainsbury’s, ενώ συνολικά έχει παρουσία σε 24 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ιταλίας, της Γερμανίας, του Βελγίου και της Ολλανδίας. Ολες αυτές οι συνεργασίες είχαν ως αποτέλεσμα οι εξαγωγές γιαουρτιού της Κρι Κρι να σημειώσουν αύξηση 61% το 2017 σε σύγκριση με το 2016 και εκτιμάται ότι θα ανέλθουν σε 21,4 εκατ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο 31% περίπου των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας. Το 2016 οι εξαγωγές γιαουρτιού της Κρι Κρι ανήλθαν σε 16 εκατ. ευρώ.

Για το 2017, η εισηγμένη, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που είχε παρουσιάσει στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών τον Φεβρουάριο, αναμένει πωλήσεις 79 εκατ. ευρώ από 67 εκατ. ευρώ το 2016 και λειτουργικά κέρδη 12,5 εκατ. ευρώ από 10,99 εκατ. ευρώ το 2016.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ