Ολοκληρώθηκε η συγχώνευση Τ-Μobile και Sprint

Ολοκληρώθηκε η συγχώνευση Τ-Μobile και Sprint

2' 22" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ο πρωταγωνιστής των τελευταίων ημερών στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι ο Τζον Λέγκερ, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας T-Mobile. Η εταιρεία του ήρθε σε συμφωνία με τη Sprint, την εδώ και πολύ καιρό ανταγωνίστριά της, για να την εξαγοράσει αντί 26,6 δισ. δολαρίων, όπως αναφέρει σε σχετικό άρθρο της η εφημερίδα The New York Times. Aν ευοδωθεί αυτή η προσπάθεια και εγκριθεί η επιχειρηματική κίνηση του Τζoν Λέγκερ, θα δημιουργηθεί ένας κολοσσός αντίστοιχου μεγέθους με την ΑΤ&Τ. Συγκριτικά με τους δύο ομίλους (τον νέο Τ-Mobile/Sprint και την AT&T), μόνον η Verizon είναι μεγαλύτερη από αυτούς στις ΗΠΑ. Ο κ. Λέγκερ, βάσει των όρων της συμφωνίας, θα αναλάβει καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου και στον νέο κολοσσό, ο οποίος θα έχει το όνομα της T-Mobile.

Το ενδιαφέρον και ίσως και παράδοξο στοιχείο σε αυτήν την ιστορία, είναι ότι το 2014 η T-Mobile ήταν στόχος εξαγοράς και ως ενδιαφερόμενος αγοραστής είχε εμφανιστεί η Sprint. Παρά τις προσπάθειες των διοικήσεών τους (και τότε ο Τζον Λέγκερ ήταν επικεφαλής της Τ-Mobile), δεν τελεσφόρησε η συνένωσή τους. Το όραμα, όμως, του κ. Λέγκερ ήταν η δημιουργία μιας εταιρείας ανάλογου μεγέθους με την ΑΤ&Τ. Σήμερα, έχει κατορθώσει να αυξήσει κατά πολύ τους συνδρομητές της T-Mobile, προσφέροντάς τους απεριόριστη χρήση δεδομένων, χαμηλές τιμές και πιο ευνοϊκούς όρους στα συμβόλαια κινητής τηλεφωνίας. Η πορεία του ξεκινάει από το 2012, οπότε αναλαμβάνει τα ηνία της T-Mobile, η οποία τότε βρισκόταν σε δύσκολη περίοδο – είχε γίνει απόπειρα να πουληθεί στην ΑΤ&Τ χωρίς επιτυχία. Επιδίωκε να βρει τρόπους και να κάνει διακριτή την παρουσία της έναντι των Sprint και Metro PCS, των άλλων ανταγωνιστριών της, που παρείχαν και αυτές υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας με φθηνή χρέωση. Τότε, ο Τζον Λέγκερ, με προϋπηρεσία 20 χρόνων στην ΑΤ&Τ, έμοιαζε με ένα συνηθισμένο διοικητικό στέλεχος των εταιρειών τηλεπικοινωνιών, είχε όμως μεγάλες φιλοδοξίες. Γρήγορα, άλλαξε την εικόνα του και υιοθέτησε το στυλ των στελεχών των εταιρειών υψηλής τεχνολογίας. Αντί για κοστούμι, προτίμησε το απλό ντύσιμο, τα αθλητικά παπούτσια και το κοντομάνικο μπλουζάκι. Κι έτσι εμφανιζόταν σε διάφορες εκδηλώσεις και προωθούσε ο ίδιος την T-Mobile. Το 2013, στο Λας Βέγκας, ανέβηκε στη σκηνή της αίθουσας εκδηλώσεων, και μαζί με τον Τζο Τόρε, τον τότε προπονητή της ομάδας μπέιζμπολ των Γιάνκις, παρουσίασε τη συνεργασία της εταιρείας του με την Αμερικανική Ομοσπονδία Μπέιζμπολ. Μάκρυνε και τα μαλλιά του, και η όλη εμφάνισή του παρέπεμπε περισσότερο σε ροκ σταρ μιας κάποιας ηλικίας, παρά σε άνθρωπο των επιχειρήσεων, αναφέρουν οι New York Times.

Συν τοις άλλοις, εκμεταλλεύθηκε στο έπακρον τις δυνατότητες των κοινωνικών δικτύων για να προωθήσει δυναμικά τον εαυτό του και να σχολιάζει αρνητικά τους ανταγωνιστές του. Στο Facebook, ο Τζον Λέγκερ διατηρεί εκπομπή μαγειρικής και η κριτική του στο Twitter για την ΑΤ&Τ και τη Verizon πυροδοτούν συζητήσεις. Στις συσκέψεις της εταιρείας του δίνει 100 δολάρια σε όποιον του κάνει κάποια εύστοχη ερώτηση και κυκλοφορεί με ηλεκτρικό πατίνι στους διαδρόμους.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή