Κατακόρυφη πτώση 21% για τη μετοχή της Snap

Κατακόρυφη πτώση 21% για τη μετοχή της Snap

2' 23" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μεγάλη κάμψη, που έφτασε και το 21%, εμφάνισε χθες στην αγορά των ΗΠΑ η τιμή της μετοχής της εταιρείας υψηλής τεχνολογίας Snap, που είναι υπεύθυνη για την εφαρμογή Snapchat, εξαιτίας των χαμηλότερων από τα προβλεπόμενα έσοδα του πρώτου τριμήνου του 2018. Αυτά αυξήθηκαν 54% εν συγκρίσει με την ίδια περίοδο του 2017 και διαμορφώθηκαν στα 230,7 εκατ. δολάρια. Οι αναλυτές, εντούτοις, είχαν προβλέψει έσοδα 244,5 εκατ. δολαρίων. Επιπλέον, ο αριθμός των καθημερινών ενεργών χρηστών της εφαρμογής Snapchat έφθασε τα 191 εκατ. και απείχε από τις προβλέψεις των αναλυτών για 194,3 εκατομμύρια. Ο αριθμός των χρηστών είναι ζωτικής σημασίας για τα διαφημιστικά έσοδα μιας εταιρείας κοινωνικής δικτύωσης. Ωστόσο θα πρέπει να αναφερθεί πως το τρίμηνο Ιανουαρίου-Μαρτίου οι χρήστες της Snapchat αυξήθηκαν 15%, εν συγκρίσει με το ίδιο διάστημα το 2017. Το τελευταίο τρίμηνο του 2017 οι χρήστες αυξήθηκαν κατά 18%.

Ορισμένοι χρηματιστηριακοί οίκοι και τράπεζες αναθεώρησαν προς τα κάτω τις εκτιμήσεις τους για την τιμή-στόχο της μετοχής της Snap. Η Deutsche Bank την αναθεώρησε από τα 15 στα 12 δολάρια και η Summit Insights από τα 15 στα 10 δολάρια, όταν χθες η τιμή της μετοχής της Snap διαπραγματευόταν περίπου στα 11,225 δολάρια. Κατά την άποψη των αναλυτών, η ανανέωση στον σχεδιασμό της εφαρμογής Snapchat δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα στη συγκράτηση και στην αύξηση χρηστών. Οπότε, όπως επισημαίνουν, υπάρχει ο κίνδυνος να συρρικνωθεί η πελατειακή βάση της Snapchat προς όφελος του Instagram. Η εν λόγω εταιρεία με την ομώνυμη εφαρμογή, η οποία ανήκει στη Facebook, προσφέρει και αυτή, όπως η Snapchat, τη δυνατότητα στους χρήστες να μοιράζονται με φίλους και γνωστούς βίντεο και φωτογραφίες. Αξίζει να αναφερθεί ότι τα διοικητικά στελέχη της Snap παραδέχθηκαν τον αρνητικό αντίκτυπο στα αποτελέσματα της εταιρείας από τον νέο σχεδιασμό της εφαρμογής.

Εντούτοις τόνισαν ότι δεν πρόκειται να αλλάξουν τη νέα προσέγγισή τους, δηλαδή το να είναι με σαφήνεια διακριτό το περιεχόμενο που αναρτούν φίλοι των χρηστών, από εκείνο το περιεχόμενο που αναρτούν τρίτοι, κι αυτό έγινε γιατί η εταιρεία ήθελε να προσελκύσει και άλλες κατηγορίες καταναλωτών. Ο διευθύνων σύμβουλος της Snap, Ιβαν Σπίγκελ, δήλωσε ότι «με τα νέα δεδομένα στον σχεδιασμό της εφαρμογής μας Snapchat θέτουμε τα θεμέλια για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στο μέλλον, καθώς και για την πλατφόρμα μας στα ηλεκτρονικά μέσα». Παράλληλα, όπως πρόσθεσε, στόχος της Snap είναι να αυξήσει τα έσοδά της και στα δύο πεδία. Πάντως, υπήρξε κριτική από διάσημους χρήστες της Snapchat, καθώς και δυσαρέσκεια από ορισμένους διαφημιζόμενους.

Αυτό δεν πτοεί, προς το παρόν, τη διοίκηση της Snap, δεδομένου ότι πρόκειται για τις αρχικές αντιδράσεις σε κάτι νέο. «Οταν κάθε μέρα υπάρχουν για μας αρνητικά σχόλια στον Τύπο και τα ΜΜΕ, προφανώς και κάποιοι επενδυτές και διαφημιζόμενοι σκέφτονται το αν θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τη Snapchat ή όχι», υπογράμμισε ο γενικός διευθυντής στρατηγικής, Ιμράν Καν. «Ωστόσο εμείς θα απαντήσουμε σε όσους διατυπώνουν ερωτήματα, δημιουργώντας καλύτερα εργαλεία μέτρησης των αποδόσεων των επενδύσεων στη Snap».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή