H Alpha Bank στηρίζει τις τουριστικές επιχειρήσεις μέσα από το πρόγραμμα «Alpha Τουριστική Επιχειρηματικότητα»

H Alpha Bank στηρίζει τις τουριστικές επιχειρήσεις μέσα από το πρόγραμμα «Alpha Τουριστική Επιχειρηματικότητα»

3' 42" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στις αρχές της περασμένης δεκαετίας, στο όχι και τόσο μακρινό 2000, ο προγραμματισμός ενός ταξιδιού ξεκινούσε -πιθανότατα- με την επίσκεψη σε ένα ταξιδιωτικό γραφείο. Ίσως, οι πιο περιπετειώδεις ταξιδιώτες, οπλισμένοι με έναν καλό τουριστικό οδηγό και βασισμένοι στις εμπειρίες φίλων, να εξερευνούσαν μόνοι τον προορισμό τους.

Τις αλλαγές που επήλθαν στον τρόπο επιλογής, προγραμματισμού και «κατανάλωσης» του τουριστικού προϊόντος μέσα σε λιγότερο από 20 χρόνια περιέγραφε, προ διετίας, εξόχως παραστατικά, με μία μόνο ατάκα, στέλεχος «παλαιάς κοπής» του ελληνικού τουρισμού. «Τέλος. Αν δεν είσαι στο Διαδίκτυο, δεν είσαι σε κανένα τουριστικό χάρτη. Δεν είσαι πουθενά», ανέφερε στους συνομιλητές του, σχολιάζοντας ομιλία στελέχους της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας με αντικείμενο τον ψηφιακό μετασχηματισμό στον κλάδο.

Το σχόλιο συνοψίζει με τον πιο εύγλωττο τρόπο την κοσμογονία που συντελείται εδώ και δύο δεκαετίες στην τουριστική βιομηχανία. Με εργαλείο το γρήγορο Internet, με οδηγό τις ψηφιακές πλατφόρμες αξιολόγησης και με τη βοήθεια εναλλακτικών δικτύων κρατήσεων ή και των ίδιων των εταιρικών sites, οι καταναλωτές οργανώνουν πλέον τα ταξίδια στα… μέτρα τους. Διαλέγουν προορισμό online, κλείνουν πτήσεις ηλεκτρονικά, πληρώνουν ψηφιακά, επιλέγουν ξενοδοχείο βλέποντας βίντεο 360o και, αντί να επισκεφθούν ένα τυχαίο εστιατόριο, διαβάζουν online κριτικές πριν καταλήξουν που θα φάνε, πληρώνοντας ενδεχομένως επίσης online με το κινητό. Το 2017 περισσότεροι από 8 στους 10 τουρίστες παγκοσμίως χρησιμοποίησαν την τεχνολογία, για να προγραμματίσουν και να υλοποιήσουν τα ταξίδια τους, ενώ σχεδόν 9 στους 10 είχαν online πρόσβαση στη διάρκεια των διακοπών τους. Στο μεταξύ, ήδη το 56% των ταξιδιών προς προορισμούς εντός Ε.Ε. οργανώνεται online (σ.σ. το ποσοστό περιλαμβάνει όλες τις ταξιδιωτικές δαπάνες για online έρευνα και κρατήσεις).

Την ίδια στιγμή που «αν δεν είσαι στο Διαδίκτυο, δεν είσαι πουθενά», τη στιγμή που εκατομμύρια δυνητικοί τουρίστες αναζητούν προορισμούς και κρατήσεις online και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην Ελλάδα το διαδικτυακό κανάλι υπο-αξιοποιείται: το ποσοστό των ταξιδιών που οργανώνονται μέσω Διαδικτύου αυξήθηκε σε μόλις 17% το 2017 από 7% το 2012 και σαφώς υπολείπεται του μέσου όρου της Ε.Ε. και άλλων ανταγωνιστικών προορισμών. Στην περίπτωση, για παράδειγμα, που η χώρα προσέγγιζε τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές, όσον αφορά το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες που προσφέρονται online, θα μπορούσε να δημιουργήσει έως και 170.000 νέες θέσεις εργασίας. Ήδη, μάλιστα, ένα 12% της πρόσφατης ανόδου στην απασχόληση στον τουριστικό τομέα αποδίδεται, με βάση μελέτες, στην αύξηση δημιουργίας ψηφιακού περιεχομένου στην Ελλάδα.

Με δεδομένο ότι η ψηφιακή παρουσία μιας τουριστικής εταιρείας είναι ο πιο ευθύς δρόμος για το διεθνές πελατολόγιο, οι ελληνικές επιχειρήσεις δεν μπορεί παρά να επενδύσουν περαιτέρω στον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των ψηφιακών υποδομών και υπηρεσιών τους, για την απόκτηση ενός σαφούς και συγκροτημένου ψηφιακού στίγματος.

Την προσπάθεια των εταιρειών να βάλουν τον ελληνικό τουρισμό σε ακόμη πιο περίοπτη θέση στον διεθνή χάρτη, έρχεται να στηρίξει για τρίτη συνεχή χρονιά η Alpha Bank, με το ανανεωμένο πρόγραμμα «Alpha Τουριστική Επιχειρηματικότητα». Με σκοπό την ανάπτυξη των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε τουριστικές περιοχές της Ελλάδας και την κάλυψη όλου του φάσματος των ιδιαίτερα αυξημένων αναγκών τους, το Πρόγραμμα προσφέρει μια πλήρη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών, επιβραβεύοντας, ταυτόχρονα, τους συμμετέχοντες. Με ευελιξία προσαρμογής στις ανάγκες κάθε επιχείρησης, μέσα από το «Alpha Τουριστική Επιχειρηματικότητα» η Τράπεζα προσφέρει εξειδικευμένες λύσεις, που ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στη σύγχρονη επιχειρηματική πραγματικότητα, για την:

• Ανάπτυξη της επιχείρησης, με χρηματοδότηση για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων, καθώς και κάλυψη αναγκών κεφαλαίου κίνησης για την προετοιμασία της τουριστικής περιόδου.

• Διενέργεια συναλλαγών με όλες τις κάρτες, με ταυτόχρονη επιβράβευση των επιχειρήσεων μέσω του Πρόγραμματος επιβραβεύσεως Bonus βάσει του κύκλου εργασιών μέσω του My Alpha POS.

• Πραγματοποίηση καθημερινών συναλλαγών, μέσω προνομιακού λογαριασμού καταθέσεων όψεως, εταιρικής χρεωστικής κάρτας και σύγχρονων ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

• Διενέργεια εισαγωγών αγαθών με προνομιακή τιμολόγηση.

• Ευελιξία και υψηλές επιδόσεις στη διαχείριση ταμειακών διαθεσίμων, μέσω προθεσμιακών καταθέσεων.

• Παροχή κινήτρων στο ανθρώπινο δυναμικό με τον λογαριασμό «Alpha Μισθοδοσία» και επιπλέον ιατρική κάλυψη με το «Alpha Υγεία για Όλους».

Επιπλέον, οι συμμετέχοντες στο «Alpha Τουριστική Επιχειρηματικότητα» μπορούν να επωφεληθούν από τις νέες δυνατότητες χρηματοδότησης για την έγκαιρη προετοιμασία της τουριστικής περιόδου, μέσα από το πρόγραμμα «ΤΕΠΙΧ-Επιχειρηματική Επανεκκίνηση-Ενδιάμεσο», με 50% άτοκη χρηματοδότηση, και μέσα από το Εγγυοδοτικό πρόγραμμα COSME, με μειωμένες απαιτήσεις σε εξασφαλίσεις. Επίσης, η Τράπεζα προσφέρει δυνατότητες χρηματοδότησης για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων, που θα ενταχθούν στις Δράσεις του ΕΠΑνΕΚ, ΕΣΠΑ 2014 -2020.

Η προθεσμία για ένταξη στο πρόγραμμα «Alpha Τουριστική Επιχειρηματικότητα» είναι η 30η Σεπτεμβρίου 2018. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν ένα κατάστημα της Alpha Bank, ώστε να επιλέξουν τις προϊοντικές λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους και να ενημερωθούν για την παροχή ειδικά σχεδιασμένων προνομίων και επιβραβεύσεων.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή