ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Την Jowaé λανσάρει η Ales Groupe στην ελληνική αγορά

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΝΤΗ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Την πρώτη μάρκα φυτοκοσμητολογικών προϊόντων γνωστή ως Jowaé λανσάρει στην ελληνική αγορά ο όμιλος Ales Groupe, στο πλαίσιο συνέργειας μεταξύ της τεχνογνωσίας του γαλλικού ομίλου και της ασιατικής φαρμακοποιίας. Την παρουσίαση των προϊόντων περιποίησης της Jowaé πραγματοποίησε η θυγατρική του ομίλου, Ales Groupe Hellas, η οποία μετρά ήδη οκτώ χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά καλλυντικών προϊόντων, εκπροσωπώντας στην Ελλάδα μάρκες δερματοκαλλυντικών προϊόντων όπως η Lierac αλλά και περιποίησης μαλλιών όπως η Phyto.

Οσον αφορά τη διανομή των προϊόντων, τα φαρμακεία θα αποτελούν το κυρίαρχο κανάλι διανομής της νέας μάρκας, ενώ σε δεύτερο χρόνο τα προϊόντα θα είναι διαθέσιμα και στα πολυκαταστήματα. Ηδη από την περασμένη εβδομάδα έχει ξεκινήσει το λανσάρισμα και η τοποθέτηση των προϊόντων, ενώ σύντομα θα αρχίσει και η πώλησή τους στα σημεία αγοράς. Ενδιαφέρον προκαλεί και η απόφαση του γαλλικού ομίλου να δραστηριοποιηθεί στη χώρα μας από το 2010, σε μια περίοδο που είχαν αρχίσει να διακρίνονται τα πρώτη σημάδια ύφεσης. Η Ελενα Φορνάρο, γενική διευθύντρια της Ales Groupe Hellas, επισημαίνει «ότι η ελληνική αγορά δεν είναι, αυτό που λέμε, παρθένα, έχει ήδη πολλούς παίκτες τόσο εγχώριους όσο και πολυεθνικούς και η μεγαλύτερη δυσκολία έγκειται στην κερδοφορία. Ετσι, σε μια αγορά όπου η πίτα συρρικνώθηκε, λόγω της μείωσης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, η διατήρηση του μεριδίου μας αποτελεί για εμάς πιο ακριβή διαδικασία», αναφέρει η κ. Φορνάρο στην «Κ». Το πιο ακριβό είναι η διαφημιστική επένδυση και η επένδυση σε ανθρώπινο κεφάλαιο, ωστόσο «ο όμιλος Ales μας εμπιστεύεται σαν ομάδα για να αποδείξουμε ότι η χώρα μπορεί να ανακάμψει».

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ