Υποβολείο

2' 52" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ακούω Σκουρλέτη • -άστρο λαμπρό του Σύριζα, με το φαιό το ύφος- • να πλασάρει διάφορα κόλπα που τάχα μου «θα συμβάλουν στην εξορθολογικοποίηση της εκλογικής διαδικασίας». • Κι εγώ κολλάω στη λέξη. • Γιατί, αναρωτιέμαι, δεν είπε «στον εξορθολογισμό» αλλά προτίμησε το εξάμβλωμα «στην εξορθολογικοποίηση»; • Διότι τους αρέσει η πόζα στο θέατρο, καταλήγω. • Ο στόμφος. • Το δήθεν. • Δες τη γλώσσα του Τσίπρα. • Και στην υποκριτική μπουλουκτσήδες. •

«Διχογνωμία επικρατεί στην κυβέρνηση για το θέμα της μείωσης των συντάξεων» λένε τα δελτία ειδήσεων και αναλύουν διάφοροι σχολιαστές. • Ως «διχογνωμία» εξηγούν το γεγονός ότι άλλα στελέχη της κυβέρνησης λένε «Δεν είναι τώρα η ώρα να συζητάμε τέτοια θέματα» • ενώ άλλα συνεχίζουν το βιολί βιολάκι «θα δείτε, κάτι θα κάνει η κυβέρνηση Σύριζα και δεν θα γίνουν μειώσεις συντάξεων». • Ποια «διχογνωμία» ωρέ; • Μου κάνει εντύπωση που μετά τρία χρόνια συριζαϊκής διακυβέρνησης δεν βλέπουν κι εδώ το πιο συνηθισμένο, το πιο κοινότοπο πια συριζαϊκό τερτίπι: • Το κόλπο της Διγλωσσίας. • Της σχεδιασμένης και διατεταγμένης διγλωσσίας. • Οι μεν θα λέμε αυτό, οι δε το αντίθετο. • Ωστε και οι σανοφάγοι να ελπίζουν ότι «κάτι θα κάνει ο Σύριζα και θα γλιτώσουμε το κόψιμο», • και οι «Θεσμοί» να κατευνάζονται, • ότι απλώς «προσωπικές απόψεις» είναι οι κρωγμοί Θεανούς και λοιπών ψιττακών. • Παλιά τους τέχνη κόσκινο – η διγλωσσία. •

Θάνο Μικρούτσικε. • Σε σκεφτόμαστε. • Ακόμη και το «απάντεχε» ίσως είναι περιττό να σου πούμε. • Είσαι αντεχερό σκαρί. • Οπως το τραγούδι σου. • Σε σκεφτόμαστε. • (Κι άσε τις μπερλίνες στην ελαφράδα τους). •

Λοιπόν, νομίζω πως αν είσαι μουσικολόγος και κάνεις δηλώσεις στην «Κ» για δύο έργα του Μάνου Χατζιδάκι που θα παιχτούν στη Λυρική, καλό είναι να είσαι ακριβής. • Η «Μυθολογία» λοιπόν δεν κυκλοφόρησε το 62/63, αλλά το 1965. • Ακριβές δεν είναι επίσης ότι πρόκειται για «το πρώτο ολοκληρωμένο έργο του που συντάσσεται εκτός της σκηνικής μουσικής», • διότι υπάρχουν τέτοια έργα του Χατζιδάκι πριν από τη «Μυθολογία», • και ορχηστρικά, αλλά και «Ο κύκλος του C.N.S.» όσον αφορά ειδικά το τραγούδι. • Από τη «Μυθολογία» πάντως, έλεγε ο ίδιος ο Χατζιδάκις, άρχισε η συνειδητή σχέση του με την ουσία του τραγουδιού. •

Η υπόθεση Κριμιζή, επισήμαναν πολλοί, στέλνει αρνητικά μηνύματα στους Ελληνες που διαπρέπουν στο εξωτερικό και θα επιθυμούσαν να έρθουν να προσφέρουν στον τόπο τους. • Σωστά, αλλά μου κάνει εντύπωση ότι όλοι • -οι πολλοί που έτυχε να διαβάσω ή ν’ ακούσω- • λησμόνησαν να αναφέρουν πως τα ίδια • και χειρότερα • αρνητικά μηνύματα εστάλησαν σωρηδόν έξω όταν οι διαχρονικοί ολετήρες των πανεπιστημίων Συριζαίοι ανάγκασαν προ διετίας επιφανείς Ελληνες επιστήμονες του εξωτερικού να εγκαταλείψουν τα Συμβούλια Ιδρύματος των ΑΕΙ • τα οποία είχαν δεχτεί να στελεχώσουν για να συμβάλουν στην εξυγίανση της ανώτατης εκπαίδευσης στην Ελλάδα. • Εφυγαν όχι μόνο οικτρά απογοητευμένοι με την ανίατη καφρίλα της πολιτικής μας ζωής • αλλά και χλευαζόμενοι από ιδεοληπτικό, πλήρως αποξηραμένο υπουργό Παιδείας • -τον ξύλινο Γαβρόγλου. •

Οποιος έχει καταλάβει τι ακριβώς επιδιώκει χρόνια τώρα ο Ραγκούσης, ας μας το εξηγήσει. • Ενας άνθρωπος που ευφήμως υπούργευσε επί Γ. Παπανδρέου, • αλλ’ ο οποίος έκτοτε θυμίζει όλο και εντονότερα κάποιον που πάσχει από ζωχάδες. • Μια περιφερόμενη δυσανεξία. • Διαφοροποιείται, απομονώνεται, επιτίθεται εδώ, τα βάζει με τους «εκεί», επαναπροσεγγίζει, εγκαταλείπει απροσδοκήτως, ξαναμανά λιμενίζεται • -και αίφνης σαλπάρει για το άγνωστο με βάρκα τον Σύριζα. • Τόσα χρόνια του χρειάστηκαν για να διαπιστώσει πολιτικο-ιδεολογικές συγγένειες με του Αίολου το γέννημα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή