Η νέα απατηλή «κανονικότητα»

Η νέα απατηλή «κανονικότητα»

1' 49" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Θα μπορούσε να είναι μεν έκπληξη, αλλά πάντως ευχάριστη η επίκληση του πρωθυπουργού για την ανάγκη να επανέλθει η χώρα σε μια κάποια «κανονικότητα». Ευχάριστη σε όλους εμάς που πληρώσαμε βαρύ τίμημα στα πρώτα τέσσερα χρόνια της μεγάλης προσαρμογής και ξαναπληρώσαμε όταν ο κ. Τσίπρας και οι παρέες του θέλησαν να… αποτινάξουν τον «ζυγό» της ευρωπαϊκής κανονικότητας.

Προκαλεί όμως δυσάρεστα συναισθήματα να βλέπεις τον πρωθυπουργό σε ρόλο «ζεν πρεμιέ» στο σποτάκι διαφημιστικής εταιρείας (ποια είναι, πόσο πληρώνεται και από ποιο ταμείο;) ως να ήταν πάντοτε σύμφωνος με εμάς, τους«Μενουμευρωπαίους», που θέλαμε την «κανονικότητα» των ευρωκανόνων και του ζητούσαμε να ξεφύγει από τη λατρεία της ανατροπής και της απονενοημένης σύγκρουσης, των «ταμπούρλων» και του υποκριτικού «Οχι». Η κανονικότητα είναι ο συμβιβασμός υπέρ των πολλών και αυτό ο κ. Τσίπρας δεν είναι ούτε σήμερα πρόθυμος να το παραδεχθεί.

Στο μεταξύ, τώρα που πέφτει και ο μπερντές των δήθεν εξαναγκασμών του μνημονίου, αποκαλύπτεται πόσο απελπιστικά αδύναμο είναι το «team Τσίπρα» όταν πρέπει να κυβερνήσει την καθημερινότητα και να διασφαλίσει την κανονικότητα στη ζωή των ανθρώπων αυτής της χώρας. Αναλογιστείτε σκόρπια επεισόδια της τελευταίας περιόδου.

Τα Ταχυδρομεία διαλύουν τη ΔΕΗ. Η Θεσσαλονίκη είτε διψά είτε θα πνίγεται. Η Αθήνα δεν έχει λεωφορεία γιατί φόρτωσαν ξανά με ελλείμματα τις συγκοινωνίες ενώ η διοίκηση του μετρό δεν σηκώνει το δαχτυλάκι της για να προστατεύσει το δικαίωμα 550.000 πολιτών στην «κανονικότητα» των συγκοινωνιών. Το σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης είναι τόσο κακό και αργό, που οι γιατροί δίνουν το ΡΙΝ τους σε άλλους, με αποτέλεσμα να διευκολύνονται απάτες στα φάρμακα. Νόμος κρίσιμος για την επίλυση προβλημάτων κρίνεται ακατάλληλος λόγω κακής σύνταξής του και απλώς ακυρώνεται. Η κολοσσιαία επένδυση στο Ελληνικό καθυστερεί επειδή η κρατική μηχανή δεν την προστατεύει από τους παλαιούς συντρόφους. Το δήθεν «ρεκόρ» επενδύσεων (που οφείλεται στην επένδυση της Fraport) δεν μπορεί να κρύψει ότι οι πολύτιμες για τον τουρισμό εργασίες στα αεροδρόμια είναι τουλάχιστον δύο χρόνια πίσω, επειδή έτσι ήθελε ο φίλος υπουργός. Οι κρατικές επενδύσεις καθυστερούν ή ακυρώνονται, με αποτέλεσμα να διαλύονται οι δημόσιες υποδομές, αλλά ο υπουργός μιλάει για υπερπλεόνασμα.

Μπορώ να συνεχίσω με δεκάδες ακόμη περιπτώσεις διάλυσης και αποσυναρμολόγησης του κράτους. Σας αφήνω να κρίνετε εσείς αν όλα τούτα θυμίζουν σε κάτι την «κανονικότητα» που γλυκανάλατα επικαλείται ο πρωθυπουργός.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή