LIFESTYLE

Αυτά είναι τα 4 super foods που δεν πρέπει να λείπουν από το τραπέζι σου αυτήν την άνοιξη

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Οι τροφές της άνοιξης ανανεώνουν το τραπέζι μας και να μας χαρίσουν γεύσεις, αρώματα, απολαύσεις και θρεπτικά συστατικά, εξαιρετικά σημαντικά για την υγεία μας. Η μεσογειακή διατροφή προσφέρει μία πληθώρα τροφών που είναι εξαιρετικές για αποτοξίνωση, τόνωση του οργανισμού και περιέχουν θρεπτικά συστατικά τα οποία θα σου επιτρέψουν να ξεκινάς την ημέρα σου γεμάτη ενέργεια.

Δείτε πιο κάτω τα super foods της άνοιξης:

Μανιτάρια

Τα συστατικά των μανιταριών θα σε εκπλήξουν. Μία από τις ουσίες που περιέχουν είναι το σελήνιο, το οποίο είναι ωφέλιμο για τον θυροειδή και κατ’ επέκταση για τον μεταβολισμό σου. Ακόμη, τα μαγειρευτά μανιτάρια αποτελούν έναν εξαιρετικό τρόπο ώστε να αποτοξινώσεις το πεπτικό σύστημα.

Αγκινάρες

Οι αγκινάρες φαίνεται ότι μπορούν να παίξουν ρόλο στην αύξηση των επιπέδων γλουταθειόνης Κάνουν καλό στο συκώτι και τη χολή. Η γλουταθειόνη είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό και παίζει ρόλο στην αποτοξίνωση, στην αντιγήρανση και τη μακροζωία. Μπορείς να τις φας μαγειρευτές ή ακόμη και σε σαλάτα αφού τις έχεις βράσει & τις έχεις βουτήξει σε λεμόνι.

Φράουλες

Οι φράουλες συμβάλλουν στην υγεία της καρδιάς και του πεπτικού συστήματος, καθώς είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες. Περιέχουν υψηλά επίπεδα βιταμίνης C και ένα φλιτζάνι (6-8 μεγάλες φράουλες) παρέχει σχεδόν τη διπλάσια από τη συνιστώμενη ημερήσια δόση για έναν ενήλικα! Η βιταμίνη C, συμβάλλει στην τόνωση του ανοσοποιητικού, στην καλύτερη προστασία του οργανισμού από λοιμώξεις και στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου από φυτικές πηγές, με αποτέλεσμα την πρόληψη εμφάνισης κάποιων μορφών αναιμίας. Έχουν την ικανότητα να αναστέλλουν τη δημιουργία καρκινικών κυττάρων ασκώντας έντονη αντικαρκινική δράση.

Δαμάσκηνα

Τα δαμάσκηνα είναι φρούτα με μεγάλη αντιοξειδωτική ικανότητα. Ειδικά τα αποξηραμένα έχουν και το υψηλότερο αντιοξειδωτικό δείκτη. Είναι εξαιρετικές πηγές βασικών μετάλλων όπως ασβέστιο, φώσφορο, κάλιο, σίδηρο, νάτριο, ψευδάργυρο και μαγνήσιο. Πλούσια σε βιταμίνες όπως η ριβοφλαβίνη, η νιασίνη, το φυλλικό οξύ, η θειαμίνη, η βιταμίνη Α και η βιταμίνη Κ. Αυτές οι βιταμίνες και τα μέταλλα κάνουν τα δαμάσκηνα μια θρεπτική δύναμη που προσφέρει πολλά οφέλη στην υγεία.

ΠΗΓΗ: papelle.gr.

 

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ