ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στις 14 Ιουνίου το 4ο Athens Customer Experience Festival

ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Ξένη δημοσίευση

Με θέμα το σχεδιασμό και την προσφορά συναρπαστικών εμπειριών για τους πελάτες και τίτλο «DESIGN & DELIVER AMAZING CUSTOMER EXPERIENCES» διοργανώνεται στις 14 Ιουνίου το 4o ATHENS CUSTOMER EXPERIENCE FESTIVAL από τη SECRET KEY στο Κτήμα Αριάδνη (Βαρυμπόμπη).

Διεθνείς & Έλληνες εξειδικευμένοι ομιλητές, Service Designers, Ερευνητές & Futurologists προβάλλουν κορυφαίες πρακτικές στο Customer Experience Management & παρουσιάζουν τις τάσεις κατανάλωσης που θα επικρατήσουν στις αγορές του μέλλοντος σε πολλούς κλάδους της εμπορικής δραστηριότητας.

Στο μικροσκόπιο θα αναλυθούν επιτυχημένες πρακτικές εταιριών όπως οι Apple, Amazon, Samsung, United Airlines, Facebook, Virgin Money, Home Serve, Meridien Hotels Resorts & SPA, Cosmote, Mercedes-Benz, Mister Baker  ενώ τα στελέχη που θα δηλώσουν συμμετοχή θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν εκπαιδευτικά προγράμματα από διεθνείς αυθεντίες, virtual tours στις τάσεις του μέλλοντος, storytelling sessions, ζωντανές συνεδρίες “Voice of the Customer” και επιτυχημένα προγράμματα αλλαγής κουλτούρας.

Συγκεκριμένα ο Morris Pentel, Chairman του Customer Experience Foundation (CXFO.org) και ένας από τους μεγαλύτερους Customer Experience Designers, Omni Channel Influencer & Futurologist θα υλοποιήσει εκπαιδευτικό εργαστήριο με θέμα «Measuring Customer Emotions» δίνοντας με βιωματικό τρόπο στα στελέχη εργαλεία μέτρησης των συναισθημάτων των πελατών, δεδομένου ότι τα συναισθήματα αποτελούν ζωτικής σημασίας οδηγό για τις αποφάσεις αγοράς.

Παράλληλα ο απολαυστικός Don Hales, Chairman της AWARDS INTERNATIONAL και συγγραφέας του «WoW, That’s what I call Service» θα υλοποιήσει ένα CX storytelling session με θέμα « οι Ήρωες και οι Μηδενιστές του Customer Experience».

O Don Hales θα εξηγήσει πως μπορεί ένας οργανισμός να γίνει «ηγέτης» στο Customer Experience, δίνοντας άφθονα εμπνευστικά παραδείγματα αλλά και σημεία-παγίδες προς αποφυγή στα στελέχη που σχεδιάζουν τη μελλοντική εμπειρία του πελάτη.

Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν και την Employee Engagement Expert, Michelle Moore, βραβευμένη Σύμβουλο Ανάπτυξης Στελεχών (UK) για τις δυναμικές της παρεμβάσεις στη βελτίωση και μέτρηση της ποιότητας εξυπηρέτησης μέσα από την αύξηση του «Engagement» των ανθρώπων. Η Michele Moore είχε για πολλά χρόνια την ευθύνη της Διεθνούς Στρατηγικής & της Ποιότητας στην αλυσίδα ξενοδοχείων Le Meridien Hotels & Resorts αλλά και την ευθύνη της ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού στην ευρωπαϊκή εταιρία Elior Contract Catering.

Η Michele Moore θα παρουσιάσει ένα Case Study αλλαγής κουλτούρας, το eXperience πρόγραμμα, με τίτλο «How to become famous for exceptional service».  Η Michele θα αναδείξει βήματα και μηχανισμούς που θα αυξήσουν τη δέσμευση και τον ενθουσιασμό των εργαζομένων για την ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών & την αύξηση των δεικτών εξυπηρέτησης, τονίζοντας παράλληλα το ρόλο της Ηγεσίας στην αλλαγή κουλτούρας και προτάσεις συντήρησης ενός δυνατού αποτελέσματος.

Σημαντική παρέμβαση στο ACEF 2018 θα έχει η ομάδα “Millenials in Actionτης COSMOTE, η οποία θα υλοποιήσει διαδραστική ομαδική παρουσίαση για το μέλλον των Contact Centers, τα οποία εξελίσσονται σε “Digital Experience Hubs”. 

Αντίστοιχα, ο Νίκος Πρέζας, Γενικός Δ/ντής Επιβατηγών Οχημάτων της Mercedes Benz Hellas θα παρουσιάσει το μετασχηματισμό της σχέσης μεταξύ ανθρώπου και αυτοκινήτου μέσα από ένα εικονικό ταξίδι στο μέλλον της αυτοκίνησης.

Συμπληρωματικά, στα πλαίσια του ACEF 2018 θα υλοποιηθεί μια ζωντανή συνεδρία «Voice of the Customer» με θέμα τη διαφοροποίηση της εμπειρίας του πελάτη μεταξύ εκπροσώπων διαφορετικών γενιών από την Αντιπρόεδρο της Focus Bari,  Άννα Καραδημητρίου. Εκπρόσωποι των ανήσυχων «Millenials» και κατασταλαγμένοι «Matures» θα συζητήσουν ζωντανά την οπτική τους για τις βασικές παραμέτρους που επηρεάζουν την ικανοποίησή τους στις εμπειρίες αγοράς που βιώνουν.

Η σκηνή του ACEF 2018 θα φιλοξενήσει επίσης τη Μaryam Khorakiwala, Retail Director του SWITZ Group από το Ντουμπάι  και επικεφαλής του εμπορικού τμήματος στο Richemont Masterbaker Center for Excellence in Baking & Pastry, ένα κορυφαίο ινστιτούτο για την εκπαίδευση σεφ. Η Maryam  Khorakiwala σε συνεργασία με τον Αλέξανδρο Αθανασούλα, Πρόεδρο της STIRIXIS GROUP, θα  συμπαρουσιάσουν το  παράδειγμα της αλυσίδας λιανικής Mister Baker στα ΗΑΕ, η οποία διαφοροποιήθηκε στρατηγικά με άξονα το Customer Experience.

Από την ατζέντα δε θα μπορούσε να λείψει παρέμβαση σχετική με την επιρροή του GDPR στην τελική εμπειρία του πελάτη καθώς και εικονικό ταξίδι στις ψηφιακές εμπειρίες του μέλλοντος.

Το ATHENS 4th CUSTOMER EXPERIENCE FESTIVAL διοργανώνεται από τη Συμβουλευτική εταιρία Secret Key & τελεί υπό την αιγίδα του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών και του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος.

Χρυσός Χορηγός του Athens, 4th Customer Experience Festival  είναι η  εταιρία COSMOTE και απλοί Χορηγοί είναι οι εταιρίες FOCUS BARI, Cosmote E-Value, STIRIXIS, JUST ON LINE.

Για πληροφορίες και συμμετοχές τα στελέχη μπορούν να απευθύνονται στο info@secretkey.gr και στο ειδικό website www.customerexperiencesociety.com

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ