ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Η Φόρμουλα 1 στη σκακιέρα του Μoνακό

Η τακτική στα ελαστικά θα παίξει μεγάλο ρόλο στο γκραν πρι του Μονακό.

Στις τακτικές των ομάδων και στη νέα υπερμαλακή γόμα των ελαστικών εστιάζεται κυρίως το ενδιαφέρον στο μεθαυριανό γκραν πρι του Μόντε Κάρλο, το λαμπερότερο γεγονός κάθε σεζόν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1. Ο Λιούις Χάμιλτον έχει αρχίσει από νωρίς φέτος να παίρνει κεφάλι στη βαθμολογία των οδηγών, δημιουργώντας διαφορά 17 βαθμών από τον Σεμπάστιαν Φέτελ μετά και τη νίκη του στο σιρκουί της Βαρκελώνης πριν από 12 μέρες, αλλά στους στενούς δρόμους του Μονακό είναι όλα πιθανά, καθώς η εκρηκτικότητα και η αξιοπιστία της Μερσέντες θα μετρήσουν λιγότερο στη συγκεκριμένη κούρσα.

Περισσότερη σημασία θα έχει η στρατηγική που θα ακολουθήσει κάθε ομάδα, γι’ αυτό και εκεί έχει πέσει το μεγαλύτερο βάρος της προετοιμασίας τους, σε αντίθεση με τις ειδικές ρυθμίσεις στα μονοθέσια πριν από τις δοκιμές. Σε ένα σιρκουί όπου οι προσπεράσεις είναι σπάνιες, η τακτική στα αυριανά προκριματικά και κυρίως στα πιτ στοπ της Κυριακής θα κρίνουν πιθανότατα τον νικητή.

Εξίσου σημαντική θα είναι και η απόδοση των νέων, υπερμαλακών ελαστικών που θα «φορέσουν» τα μονοθέσια και σύμφωνα με τους πιλότους θα φέρουν νέα ρεκόρ γύρου στο Πριγκιπάτο. «Η διαφορά με άλλες χρονιές θα είναι μεγάλη, θα σπάσει με διαφορά το ρεκόρ», προβλέπει ο Εστεμπάν Οκόν, ο οδηγός της Φορς Ιντια. Ο ομόσταβλός του Σέρχιο Πέρες προβλέπει βελτίωση του χρόνου κατά 1 με 1,5 δευτερόλεπτο ανά γύρο.

Η Φεράρι χρειάζεται απαραιτήτως να ελαχιστοποιήσει τα σφάλματα τακτικής που της έχουν κοστίσει σε κάποιους από τους τελευταίους αγώνες, ενώ νιώθει και την απειλή της Ρεντ Μπουλ, η οποία θέλει να συνδυάσει τη 250ή συμμετοχή της σε γκραν πρι της Φόρμουλα 1 με νίκη, και μάλιστα στο Μόντε Κάρλο. Ο αγώνας είναι ανοιχτός σε κάθε πρόβλεψη, με δεδομένη μάλιστα και τη ζέστη που θα επικρατήσει (27-28 βαθμοί) κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ