LIFESTYLE

Αυτές οι ασκήσεις yoga θα σας ανακουφίσουν από τους πόνους της πλάτης

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Ο τρόπος που καθόμαστε, η προπόνηση που ακολουθούμε αλλά και η αύξηση του βάρους μας, είναι μερικοί μόνο από τους παράγοντες που κάνουν τη σπονδυλική μας στήλη να "καθίσει" και μπορούν να μας προκαλέσουν πόνους στην πλάτη. Ο βασικός τρόπος αντιμετώπισης είναι λίγη ξεκούραση μαζί με τις κατάλληλες ασκήσεις και η yoga είναι μια μέθοδος που ενδείκνυται όχι μόνο για τις χαλαρωτικές της ιδιότητες, αλλά και για τη βελτίωση της στάσης του σώματος μας. Αυτές οι τρεις ασκήσεις θα μας βοηθήσουν να "διώξουμε" τους πόνους της πλάτης:

1.Κάτω σκύλος. Τοποθετηθείτε στα τέσσερα με τα πόδια και τα γόνατά σας ανοιχτά στο πλάτος των ώμων. Ανοίξτε στο ίδιο πλάτος και τα χέρια και τεντώστε τα δάχτυλα. Πιέζοντας αποκλειστικά με τα χέρια, σηκώστε τα γόνατα από το πάτωμα και τεντώστε τα πόδια. Περπατήστε με τα χέρια προς τα εμπρός για μερικά εκατοστά έως ότου το σώμα να δημιουργήσει με το πάτωμα ένα ισοσκελές τρίγωνο. Αναπνεύστε βαθιά. Μείνετε στη στάση αυτή για ένα λεπτό.

2.Σφίγγα. Η συγκεκριμένη στάση έχει πάρει την ονομασία της Σφίγγας καθώς η κοιλιά, η λεκάνη και τα πέλματα εφάπτονται στο έδαφος, ενώ τα χέρια έρχονται σε λυγισμένη θέση, ανεβάζοντας το θώρακα ψηλά. Το κεφάλι βρίσκεται σε ευθεία θέση και το βλέμμα κοιτάζει μπροστά. Αναπνεύστε βαθιά και αφήστε την πλάτη σας να δυναμώσει και το στήθος, τους ώμους και τους πνεύμονες να ανοίξουν.

3.Ίσια πλάτη. Βρεθείτε σε όρθια θέση και εκπνεύστε λυγίζοντας τον κορμό και κατεβαίνοντας προς τα κάτω, κρατώντας τα πόδια τεντωμένα και κάθετα στο πάτωμα. Αφήστε το σώμα να «κρεμάσει» προς το πάτωμα και χαλαρώστε το λαιμό και το κεφάλι. Φέρτε τα χέρια παράλληλα από την εξωτερική πλευρά των πελμάτων και προσπαθήστε να ακουμπήσετε και τις δύο παλάμες στο έδαφος. Εισπνεύστε και ισιώστε την πλάτη ακουμπώντας ίσα-ίσα το έδαφος με τα ακροδάχτυλά σας, εκπνεύστε και τοποθετήστε ξανά τις παλάμες στο έδαφος, αυτή είναι η στάση Uttanasana.

 

Περισσότερα fitness tips στο mustonline.gr.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ