ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εξαγωγικός μοχλός για την Coca-Cola 3Ε το εργοστάσιο Σχηματαρίου

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΙΦΑΒΑ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Σε 11 χώρες καταλήγουν τα προϊ-όντα που παράγονται στο εργοστάσιο της Coca-Cola 3E στο Σχηματάρι, το οποίο, ύστερα από τις επενδύσεις ύψους 24 εκατ. ευρώ που πραγματοποιήθηκαν τα δύο προηγούμενα χρόνια, έχει πλέον μετατραπεί σε mega plant. Στην πραγματικότητα, το εργοστάσιο του Σχηματαρίου αποτελεί πλέον βασικό παράγοντα τόσο για την ενίσχυση της Coca-Cola 3E εντός και εκτός Ελλάδας όσο και για την εφαρμογή του νέου στρατηγικού οράματος της The Coca-Cola Company, το οποίο στην Ελλάδα πρόκειται να ανακοινωθεί αύριο το απόγευμα. Σημειώνεται ότι ο όμιλος της Coca-Cola HBC AG αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές της The Coca-Cola Company.

Ειδικότερα, στο εργοστάσιο του Σχηματαρίου, στο οποίο πλέον λειτουργούν 17 γραμμές παραγωγής σε τρεις βάρδιες, παράγεται το 97% των αναψυκτικών του ομίλου στην Ελλάδα (το υπόλοιπο 3% παράγεται στο εργοστάσιο της Κρήτης). Στο εργοστάσιο απασχολούνται 400 άτομα.

Από τις αρχές του έτους παράγεται εκεί το νέο έτοιμο προς κατανάλωση τσάι, το Fuze Tea, για τις ανάγκες της ελληνικής, αλλά και της ιταλικής αγοράς. Αυτό, ωστόσο, δεν είναι το μοναδικό προϊόν που εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής τόσο της Coca-Cola 3E όσο και της The Coca-Cola Company για διεύρυνση σε περισσότερες κατηγορίες ποτών και ροφημάτων που δεν συγκαταλέγονται στα κλασικά αναψυκτικά.

Τη νέα στρατηγική, η οποία υπηρετεί την αρχή της κάλυψης περισσότερων καταναλωτών, περισσότερων αναγκών και περισσότερων στιγμών μες στην ημέρα, είχε προαναγγείλει πριν από ένα χρόνο μιλώντας στην «Κ» η κ. Λίλιαν Νεκταρίου, γενική διευθύντρια της Coca-Cola Hellas (θυγατρική της The Coca-Cola Company), αρμόδια για τις αγορές της Ελλάδας, της Κύπρου και της Μάλτας. Στο πλαίσιο αυτό αναμένεται το επόμενο διάστημα η διεύρυνση σε περισσότερα αναψυκτικά με λιγότερη ή καθόλου ζάχαρη, σε γαλακτοκομικά φυτικής προέλευσης, καθώς και σε εμπλουτισμένα ή διυλισμένα νερά. Κάποια από τα νέα προϊόντα θα παράγονται στο εργοστάσιο του Σχηματαρίου, ενώ άλλα θα εισάγονται. Στην κατηγορία των αναψυκτικών χωρίς ζάχαρη περιλαμβάνεται και Coca-Cola με γλυκαντικό από το φυτό στέβια, προϊόν το όποιο τοποθετήθηκε στην ελληνική αγορά τον Μάρτιο του 2017 και παράγεται επίσης στο Σχηματάρι. Οι επιδόσεις του προϊόντος, σύμφωνα με παράγοντες της εταιρείας, ήταν καλύτερες από τους στόχους που είχαν τεθεί, ενώ συνολικά άνοδος καταγράφεται στην κατηγορία των προϊόντων light.

Σημαντικό ρόλο στην εξυπηρέτηση της αρχής για την κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών όλη την ημέρα διαδραματίζει και η δραστηριότητα της Coca-Cola 3E στην κατηγορία των αλκοολούχων και του καφέ (συγκεκριμένα το σήμα Lavazza) μέσα από τις συνεργασίες που έχει για την εισαγωγή, διανομή και εμπορία τους.

Το πρώτο τρίμηνο του 2018 η Coca-Cola HBC AG κατέγραψε αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση κατά 4,5% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017. Ειδικά στην ελληνική αγορά ο όγκος πωλήσεων σημείωσε αύξηση κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, παρά τι δύσκολες μακροοικονομικές συνθήκες.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ