Αύξηση πωλήσεων 6,2% για τον όμιλο Σαράντη το πρώτο τρίμηνο

Αύξηση πωλήσεων 6,2% για τον όμιλο Σαράντη το πρώτο τρίμηνο

1' 57" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με αύξηση των πωλήσεων κατά 6,2% και των λειτουργικών κερδών κατά 12,87% έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2018 για τον όμιλο Σαράντη, ο οποίος συνολικά για το 2018 αναμένει διψήφια αύξηση του κύκλου εργασιών του.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε χθες ο όμιλος, ο κύκλος εργασιών του διαμορφώθηκε το α΄ τρίμηνο του 2018 στα 69,03 εκατ. ευρώ από 65 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2017. Αύξηση παρουσίασαν οι πωλήσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, αν και στην εγχώρια αγορά η αύξηση ήταν οριακή. Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 26,09 εκατ. ευρώ έναντι 25,99 εκατ. ευρώ πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση 0,38%, ενώ στις ξένες αγορές ο όμιλος κατέγραψε πωλήσεις 42,94 εκατ. ευρώ έναντι 39 εκατ. ευρώ κατά το περυσινό α΄ τρίμηνο, αύξηση της τάξης του 10,10%.

EBITDA

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 12,87%, στα 6,9 εκατ. ευρώ από 6,11 εκατ. ευρώ, και το περιθώριο EBIΤDA διαμορφώθηκε στο 10% το α΄ τρίμηνο του 2018 από 9,41% την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Τα κέρδη προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ) ανήλθαν σε 5,44 εκατ. ευρώ από 4,94 εκατ. ευρώ το α΄ τρίμηνο του 2017, αυξημένα κατά 10,17%, και το περιθώριο ΕΒΙΤ ανήλθε σε 7,88% από 7,60% το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο.

Τα αποτελέσματα του α΄ τριμήνου του 2018 θεωρείται από τον όμιλο Σαράντη ότι «σηματοδοτούν ένα δυνατό ξεκίνημα για το 2018», ενώ η σχετική ανακοίνωσή του καταλήγει ως εξής: «Κοιτάζοντας μπροστά, ο όμιλος συνεχίζει να είναι επικεντρωμένος σε στοχευμένες επενδύσεις που αφορούν την ανάπτυξη των προϊόντων του και τη δημιουργία συνεργειών και οικονομιών κλίμακας, με στόχο την επιτάχυνση των πωλήσεών του σε υπάρχουσες και νέες αγορές και τη βελτίωση των περιθωρίων κέρδους».

Ο όμιλος Σαράντη διαθέτει 10 θυγατρικές, έχει παρουσία σε 40 χώρες και το 65% των πωλήσεών του πραγματοποιείται εκτός Ελλάδας. Οι χώρες στις οποίες έχει την πιο ισχυρή παρουσία είναι η Πολωνία (22,79% των πωλήσεων), η Ρουμανία (18,49%) και η Τσεχία (6,9% των πωλήσεων). Οι πωλήσεις εκτός Ελλάδας αυξήθηκαν κατά 5,6% το 2017 σε σύγκριση με το 2016, φτάνοντας τα 220,97 εκατ. ευρώ. Αύξηση, αλλά μικρότερη, της τάξης του 2,02% σημείωσαν οι πωλήσεις και εντός ελληνικής επικράτειας, φτάνοντας στα 122,18 εκατ. ευρώ. Η επίδοση αυτή θεωρείται καλύτερη συγκριτικά με τη συνολικότερη τάση που επικράτησε στο λιανεμπόριο.

Εντός του 2018 ο όμιλος έχει προχωρήσει στην εξαγορά δύο ξένων εταιρειών, της ουκρανικής Ergopack και της σλοβακικής Indulona.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή