ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Συμφωνία πώλησης προϊόντων της Carrefour μέσω Google στη Γαλλία

Οι Γάλλοι καταναλωτές θα μπορούν να αγοράζουν τα προϊόντα της Carrefour από τις πλατφόρμες Home και Assistant, αλλά και από την ιστοσελίδα αγορών της Google.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Ο κολοσσός του Διαδικτύου, η μηχανή αναζήτησης Google, κατέληξε σε συμφωνία με τη γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Carrefour για την προώθηση και πώληση των προϊόντων της μέσα από τις ηλεκτρονικές της πλατφόρμες αγορών.

Οπως επισημαίνει το Bloomberg, είναι η πρώτη φορά που θα προωθούνται και θα πωλούνται φρέσκα προϊόντα μέσα από την εξειδικευμένη πλατφόρμα πώλησης του διαδικτυακού κολοσσού. Ετσι, από τις αρχές του επόμενου έτους οι Γάλλοι καταναλωτές θα μπορούν να αγοράζουν τα προϊόντα της Carrefour από τις πλατφόρμες Home και Assistant αλλά και από την ιστοσελίδα αγορών της Google στη Γαλλία. Μέχρι στιγμής οι δύο εταίροι έχουν αποφύγει να δώσουν πληροφορίες για τις οικονομικές λεπτομέρειες της μεταξύ τους συμφωνίας.

Οπως τονίζει το Reuters, η συμφωνία εντάσσεται σε μια ευρύτερη τάση αναδιάρθρωσης της αγοράς τροφίμων στη Γαλλία, την οποία υπαγορεύει τελευταία ο εντεινόμενος ανταγωνισμός. Αλυσίδες λιανικής αρχίζουν να επενδύουν σε διαδικτυακές πλατφόρμες και σε υπηρεσίες παράδοσης κατ’ οίκον. Η τάση αποτελεί προσπάθεια του κλάδου να διευρύνει την πελατεία του, αλλά και να αντιμετωπίσει τον επιθετικό ανταγωνισμό του αμερικανικού κολοσσού ηλεκτρονικού εμπορίου Amazon.

Εχει προηγηθεί τον Μάρτιο η συμφωνία της αλυσίδας Monοprix της Casino Guichard Perrachon με την Amazon, που θα της δώσει τη δυνατότητα να διαθέτει τα προϊόντα της μέσω της πλατφόρμας αγορών του κολοσσού του ηλεκτρονικού εμπορίου. Από το περασμένο καλοκαίρι, οπότε ανέλαβε διευθύνων σύμβουλος της Carrefour, ο Αλεξάντερ Μπομπάρ έχει δεσμευθεί να αναδείξει την εταιρεία του σε ηγετική δύναμη στο ηλεκτρονικό εμπόριο φρέσκων τροφίμων και ειδών μαναβικής και να περιορίσει την εξάρτησή της από τα μεγάλα πολυκαταστήματα που λειτουργούν στα προάστια της Γαλλίας. Σε τηλεφωνική συνέντευξη που παραχώρησε στο Bloomberg, η Μαρί Σεβάλ, στέλεχος της Carrefour υπεύθυνη για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας, τόνισε πως «θα είναι η πρώτη φορά που θα πωλούνται φρέσκα τρόφιμα στη Γαλλία αλλά και σε όλον τον κόσμο μέσα από τις πλατφόρμες της Google». Σημειωτέον ότι στα σχέδια της Carrefour είναι να υιοθετήσει και τα εργαλεία που παρέχει η Google όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο gmail, που θα προσφέρει σε πάνω από 160.000 άτομα στα οποία ανέρχεται το προσωπικό της. Για να διευκολύνει τη μετάβαση στη νέα κατάσταση, άλλωστε, η Google θα αναλάβει την εκπαίδευση τουλάχιστον 1.000 υπαλλήλων της στην ψηφιακή τεχνολογία μέσα στους επόμενους έξι μήνες.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ