ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με το σήμα της MGallery θα λειτουργεί το νέο ξενοδοχείο της «Λάμψα» στο Σύνταγμα

ΗΛΙΑΣ ΜΠΕΛΛΟΣ

Το νέο ξενοδοχείο δεν θα είναι πεντάστερο, για να μη λειτουργεί ανταγωνιστικά έναντι των «Μεγάλη Βρεταννία» και «King George».

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Ενα ακόμα μεγάλο ξενοδοχείο, αυτό με το σήμα της MGallery, θα προστεθεί σε λίγο καιρό στο κέντρο της Αθήνας. Η «Λάμψα», που έχει μισθώσει για 30 χρόνια το παλαιό King’s Palace στη συμβολή της Πανεπιστημίου με την Κριεζώτου, βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την Accor για την ανάληψη της διαχείρισης του νέου της ξενοδοχείου στο Σύνταγμα.

Το σήμα της MGallery είναι ένα από αυτά του χαρτοφυλακίου της Sofitel, που με τη σειρά της ανήκει στον όμιλο Accor και λειτουργεί 91 ξενοδοχεία σε 25 χώρες με υψηλές προδιαγραφές ποιότητας και θεματικές στρατηγικές, αλλά κατηγορίας τεσσάρων αστέρων. Καθίσταται έτσι σαφής η στρατηγική επιλογή της «Λάμψα» το τρίτο της ξενοδοχείο μέσα σε δύο γειτονικά τετράγωνα στο κέντρο να μην είναι πεντάστερο, όπως η «Μεγάλη Βρεταννία» και το King George, ώστε να μη λειτουργήσει ανταγωνιστικά προς αυτά, αλλά συμπληρωματικά. Οι συζητήσεις δεν έχουν ακόμα καταλήξει σε οριστική συμφωνία, αλλά εκτιμάται πως αυτό είναι θέμα χρόνου. Η «Λάμψα» έχει ήδη συνεργασία με την Accor. Η θυγατρική της ελληνικής εταιρείας Excelsior υπέγραψε πέρυσι σύμβαση διαχείρισης του ομώνυμου ξενοδοχείου στο Βελιγράδι με την εταιρεία Orbis της Accor.

Η «Λάμψα», που ολοκλήρωσε μια εξαιρετική οικονομική χρήση το 2017 και προχώρα στη διανομή μερίσματος της τάξης των 4,27 εκατ. για πρώτη φορά ύστερα από πολλά χρόνια, έχει ήδη ξεκινήσει την προεργασία για την ανακαίνιση του ξενοδοχείου και τη διαδικασία των αδειοδοτήσεων. Η μονάδα αναμένεται να έχει τεθεί σε πλήρη λειτουργία και να εγκαινιαστεί έως τα τέλη του 2019.

Ο όμιλος υπέγραψε τον Δεκέμβριο σύμβαση 30ετούς μίσθωσης του ξενοδοχείου King’s Palace, ιδιοκτησίας του Αλληλοβοηθητικού Ταμείου Πρόνοιας Πρώην Εργαζομένων ΑΤΕ, με ετήσιο μίσθωμα 1,2 εκατ. Μετά την πάροδο της 30ετίας η Λάμψα έχει δικαίωμα προτιμήσεως επί ίσοις όροις έναντι παντός τρίτου ενδιαφερομένου, που θα υποβάλει δεσμευτική προσφορά για τη μίσθωση του ακινήτου. Το ετήσιο μίσθωμα για το King’s Palace είναι 1,2 εκατ., αλλά προσαυξανόμενο κατά 25% επί ενδεχόμενης διαφοράς κύκλου εργασιών μεταξύ του business plan βάσει του οποίου έγινε η μίσθωση και του κύκλου εργασιών που τελικώς έχει επιτευχθεί.

Οσον αφορά τη φερόμενη ως επικείμενη συμφωνία με την Accor, σημειώνεται πως «καθένα από τα ξενοδοχεία στο MGallery από τη συλλογή Sofitel έχει τη δική του προσωπικότητα εμπνευσμένη από τα τρία θέματα της μονάδας αυτής που είναι τα Heritage, Serenity και Signature», εξηγούν πηγές της γαλλικής εταιρείας. «Ειδικευμένο στην τέχνη της φιλοξενίας σε γαλλικό στυλ, καθένα από αυτά τα boutique ξενοδοχεία θα αποτελέσει πηγή έμπνευσης για τους ταξιδιώτες που είναι περίεργοι για τον κόσμο», προσθέτουν.

Η επέκταση της «Λάμψα» στην αγορά ξενοδοχείων πολυτελείας στην Αθήνα είναι ευρύτερη και περιλαμβάνει, πέραν του King’s Palace, την αγορά του King George από την Eurobank έναντι 43 εκατ. και την απόκτηση όλου του ακινήτου επί της οδού Βουκουρεστίου 4. Ειδικότερα η «Λάμψα» προχώρησε στις εξαγορές γραφείων πρώτου, δευτέρου και τρίτου ορόφου επί της οδού Βουκουρεστίου 4, συνολικού ύψους 682.000, προκειμένου να εντάξει το σύνολο του κτιρίου Αθηνογένης στο συγκρότημα της «Μεγάλης Βρεταννίας».

Η Λάμψα Α.Ε., εμφάνισε πολύ καλές επιδόσεις το 2017: Η «Μεγάλη Βρεταννία» και το King George παρουσίασαν αυξημένη πληρότητα 74,99% (από 68,39% το 2016) και σημαντική αύξηση του εσόδου ανά δωμάτιο (Average room rate - ARR) στα 287,14 ευρώ (από 258,56 το 2016).

Επιπλέον, το Sheraton Ρόδου αύξησε τις πωλήσεις του στα 11,351 εκατ. ευρώ από 9,9 εκατ. το 2016. Η «Μεγάλη Βρεταννία» εμφάνισε το 2017 αύξηση πωλήσεων 20,27%, ενώ αντίστοιχη αύξηση κατέγραψε και το Κing George (19,17%).

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ