Κάθε ρεκόρ έσπασαν οι αφίξεις ξένων επισκεπτών στην Αθήνα το 2017 και η ανοδική πορεία συνεχίζεται και τη χρονιά που διανύουμε.
Προκειμένου να συμβάλει στην καθιέρωση της πόλης ως ανερχόμενου ευρωπαικού citybreak προορισμού, ο Δήμος Αθηναίων παρουσίασε σε συνεργασία με τη Mastercard μια νέα ψηφιακή καμπάνια που απευθύνεται στους κατόχους καρτών και, για αρχή, στη γαλλική αγορά, καλώντας τους χρήστες να κλείσουν μια αυθεντική βιωματική εμπειρία στην Αθήνα.
Οι εμπειρίες δημιουργήθηκαν με έμπνευση από τη γαστρονομία, τη φιλοσοφία και την κλασική Αθήνα και είναι διαθέσιμες μέσω της πλατφόρμας travelexperiences.thisisathens.org