ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΑΠΟΣΤΟΛΗ - ΚΟΠΕΓΧΑΓΗ

Σε μία από τις πιο όμορφες πόλεις της Ευρώπης, την Κοπεγχάγη, έγινε η πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Toyota Aygo. Πριν από τέσσερα χρόνια παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά του και γνώρισε άμεσα μεγάλη εμπορική επιτυχία. Μετά τρία χρόνια, το μικρό μοντέλο της Toyota διακρίθηκε ανάμεσα στα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας του.

Το ανανεωμένο Toyota Aygo έρχεται για να συνεχίσει την εξαιρετική πορεία του με αναβαθμισμένη εμφάνιση. Συνεχίζει να ξεχωρίζει η σχεδιαστική φιλοσοφία «Χ», που είδαμε για πρώτη φορά το 2014, ενώ τα νέα φωτιστικά σώματα έχουν πιο επιθετική εμφάνιση. Μάλιστα, στο εσωτερικό τους υπάρχουν πλέον τα φώτα ημέρας τύπου LED. Αλλαγές στα φώτα έχουμε και στο πίσω μέρος. Η Toyota πρόσθεσε στη χρωματική παλέτα δύο νέα χρώματα (μπλε και μοβ), προσφέρει νέα σχέδια ζαντών 15 ιντσών και διαθέτει προαιρετικά Bi-Tones επιλογές.


Η σχεδιαστική φιλοσοφία «Χ» συνεχίζεται στο νέο Αygo, ενώ τα φωτιστικά σώματα, εμπρός και πίσω, έχουν πιο επιθετική εμφάνιση.

Ο 1.000άρης 3κύλινδρος κινητήρας παραμένει κάτω από το καπό του μικρού μοντέλου, αλλά πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές (Euro 6.2). Αυτό σημαίνει ότι οι εκπεμπόμενοι ρύποι είναι χαμηλότεροι σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, παρόλο που η ιπποδύναμη αυξήθηκε. Σύμφωνα με την Toyota, το μοτέρ των 998 κ.εκ. αποδίδει 72 ίππους και η μέση κατανάλωση είναι 4,1 λ./100 χλμ. Οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 93 γρ./χλμ CO2. Οσον αφορά τη μετάδοση, οι επιλογές του υποψήφιου αγοραστή είναι ανάμεσα στο χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και το αυτόματο X-Shift, με το οποίο η κατανάλωση αυξάνεται στα 4,2 λ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων στα 95 γρ./χλμ.

Μόλις από τα πρώτα χιλιόμετρα που διανύσαμε στους δρόμους της Κοπεγχάγης αντιληφθήκαμε ότι οι μηχανικοί της Toyota έκαναν εξαιρετική δουλειά στην ηχομόνωση της καμπίνας, απομονώνοντας τον θόρυβο του 3κύλινδρου κινητήρα. Το αναβαθμισμένο σύστημα διεύθυνσης έκανε το τιμόνι πιο άμεσο και σταθερό, κάτι που οφείλεται και στη σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση του νέου Aygo. Η μέση κατανάλωση δεν απέχει πολύ από την εργοστασιακή, μιας και η τιμή του ήταν κοντά στα 5 λ./100 χλμ. Φωτιά στην άσφαλτο δεν βάζει, αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός του. Στόχος του είναι να μετακινεί οικονομικά, με ευελιξία μέσα στην πόλη και άνετα τον οδηγό και τους επιβάτες του. Αυτό είναι άλλωστε το δυνατό του χαρτί, οι μικρές του διαστάσεις (μήκος μόλις 3,46 μέτρα) και το οικονομικό μηχανολογικό του σύνολο.


Στο εσωτερικό υπάρχει νέος πίνακας οργάνων και νέα οθόνη αφής 7 ιντσών που συνδυάζεται με τα συστήματα Apple CarPlay και Android Auto.

Το ανανεωμένο Toyota Aygo διατίθεται στην ελληνική αγορά από 9.790 ευρώ (τιμή με έκπτωση 500 ευρώ) για τη βασική έκδοση, X-Cool. Η έκδοση x-Play Touch Connect με το νέο σύστημα πολυμέσων ξεκινάει από 11.490 ευρώ, ενώ στην έκδοση X-Clusiv η ιαπωνική φίρμα προσφέρει για πρώτη φορά στο Aygo το πακέτο συστημάτων ασφαλείας Toyota Safety Sense στην τιμή των 13.240 με χρήση του προνομιακού οφέλους που ισχύει έως τις 30 Ιουνίου.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ