LIFESTYLE

Ο καιρός επιτάσσει αμάνικα tops! Αυτές οι ασκήσεις με βαράκια θα βοηθήσουν...

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Τώρα που το καλοκαίρι είναι κι επίσημα εδώ, έχουμε αρχίσει να φοράμε τα ανοιχτά και αέρινα μας ρούχα, τα οποία όσο περνάνε οι μήνες θα καλύπτουν όλο και λιγότερα πράγματα. Με τη ζέστη να μη μας αφήνει και πολλά περιθώρια, τα χέρια μας είναι εκτεθειμένα και καλό θα ήταν να τα γυμνάσουμε. Σύμμαχος μας; Δυο βαράκια.

1.Άσκηση από όρθια θέση: Χρησιμοποιώντας δύο βαράκια, θα τα μαζέψετε προς τα επάνω στο ύψος του στήθους. Έπειτα, στρίψτε τους καρπούς σου εξωτερικά και σπρώξε προς τα επάνω. Με αυτή την κίνηση θα δυναμώσετε τους δικέφαλους, τους βραχίονες, τους ώμους και το στήθος, ενώ είναι μια αποτελεσματική άσκηση για να ενισχύσετε τη μυϊκή μάζα των χεριών σας.

2.Άσκηση από ύπτια θέση: Ξαπλώστε ανάσκελα και κρατήστε δύο βαράκια πάνω από το στήθος σας. Οι παλάμες σας θα πρέπει να κοιτάζουν προς τα μέσα. Χωρίς να μετακινήσετε το επάνω μέρος των χεριών σου προς τα μπροστά ή προς τα πίσω, λυγίστε τους αγκώνες και με αργές κινήσεις χαμηλώστε τα βαράκια προς τα πλαϊνά του κεφαλιού σας. Σταματήστε όταν οι βραχίονες είναι λίγο πιο κάτω από την ευθεία θέση, έπειτα σφίξτε τους τρικέφαλους και ανεβάστε τα βαράκια στην αρχική τους θέση.

3.Άσκηση από καθιστή θέση: Κάθεστε σε μια καρέκλα και χρησιμοποιήστε ένα μόνο το ένα βαράκι: πιάστε το έτσι ώστε οι παλάμες σας να κοιτάνε προς τα επάνω και κρατήστε μόνο το επάνω μέρος από το βαράκι. Διατηρώντας το επάνω μέρος των χεριών σταθερό, λυγίστε τους αγκώνες σας και με αργές κινήσεις τοποθέτησε το βαράκι πίσω από το κεφάλι σας μέχρι να είναι λίγο πιο κάτω από την ευθεία. Διατήρησε τους αγκώνες σας κοντά στο κεφάλι. Το λύγισμα και η επαναφορά των χεριών ψηλά θα κάνει τους τρικέφαλους σας να...καίνε!

 

Περισσότερα fitness tips στο mustonline.gr.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ