Eπαναπροσεγγίζοντας τα μνημεία με μια άλλη ματιά

Eπαναπροσεγγίζοντας τα μνημεία με μια άλλη ματιά

1' 14" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

«Οι πέτρες μιλούν», ήταν μια έξυπνη δωρεάν δράση που δοκιμάστηκε πέρυσι σε κάποιους αρχαιολογικούς χώρους και στο πρώτο μουσείο της χώρας. Στις περισσότερες περιπτώσεις κέρδισε τους ξένους επισκέπτες της πόλης. Γι’ αυτό και η Ενωση Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής και Αργοσαρωνικού επανέρχεται με τις μικρές περφόρμανς, οι οποίες απευθύνονται στους τουρίστες αλλά και στους Ελληνες επισκέπτες που θέλουν, με μια άλλη ματιά, να επαναπροσεγγίσουν τα μνημεία. Μια ομάδα νέων ηθοποιών –σπουδαστές όλοι της δραματικής σχολής «Δήλος»– ανέλαβε τη δράση και αποδίδει κείμενα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας. Συγκεκριμένα του Πλάτωνα, του Σοφοκλή, του Αριστοφάνη, του Θουκυδίδη, του Αριστοτέλη, το προοίμιο της «Οδύσσειας» μελοποιημένο, στα αρχαία ελληνικά, αλλά και ένα απόσπασμα από τον περίφημο Ομηρικό Υμνο «Εις Αφροδίτην». Το τελευταίο ακούγεται στο αίθριο του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, ειδικά για την καινούργια του περιοδική έκθεση.

Ο λόγος των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων, ποιητών και πολιτικών, στα ελληνικά, αγγλικά και γαλλικά, έχει τη μορφή θεατρικών δρώμενων κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή από τις 11 π.μ. έως τη 1 μ.μ. Πέρυσι, οι δράσεις απλώνονταν σε περισσότερους χώρους στην πόλη. Φέτος, επιλέχθηκαν λιγότεροι, για να μπορεί χωρίς θόρυβο να τις παρακολουθεί το κοινό. Ο Ιούλιος είναι αφιερωμένος στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, ο Σεπτέμβριος στην Πύλη του Αδριανού, ενώ ο Οκτώβριος στην Αρχαία Αγορά.

Ολες οι δράσεις, για τις οποίες εργάστηκαν –όπως και πέρυσι– η δημοσιογράφος Μαρία Θερμού και η θεατρολόγος Λουίζα Αρκουμανέα, πραγματοποιούνται υπό τη σκηνοθετική καθοδήγηση της Εφης Θεοδώρου σε μουσική του Νίκου Πλάτανου. Μια εναλλακτική πρόταση για τους επισκέπτες των αρχαιολογικών χώρων της Αθήνας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή