ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ξεπέρασαν τα 42 εκατ. ευρώ οι επενδύσεις της Grecotel

ΧΡΥΣΑ ΛΙΑΓΓΟΥ

Το επιχειρηματικό πλάνο του ομίλου Ν. Δασκαλαντωνάκη - Grecotel αφορά την ανακαίνιση και ριζική αναβάθμιση των πολυτελών ξενοδοχειακών συγκροτημάτων Corfu Imperial, Daphnila Bay Dassia, Casa Marron (πρώην Lakopetra Beach), Pella Beach και Rhodos Royal.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Eπενδύσεις άνω των 42 εκατ. ευρώ ολοκλήρωσε ο όμιλος Grecotel εντός του 2018, εστιάζοντας στις σύγχρονες απαιτήσεις του τουρισμού πολυτελείας, στον οποίο και κυριαρχεί με 32 πολυτελή ξενοδοχειακά συγκροτήματα σε επιλεγμένους τουριστικούς προορισμούς της χώρας. Οι επενδύσεις πρόσθεσαν στο δυναμικό του ομίλου 630 νέες θέσεις εργασίας, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό εργαζομένων στις 6.100, μέγεθος που κατατάσσει την Grecotel στον μεγαλύτερο εργοδότη του ξενοδοχειακού κλάδου και βασικό πυλώνα απασχόλησης στην Ελλάδα.

Οπως δήλωσε εξάλλου  η διευθύνουσα σύμβουλος της Grecotel Μάρι Δασκαλαντωνάκη, ο όμιλος αναμένει το 2018 μεσοσταθμική άνοδο ποσοστού 7% στις διανυκτερεύσεις και ποσοστιαία αύξηση τζίρου κατά 9% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό οικονομικό έτος.

Ενδεικτικό της δυναμικής του επενδυτικού πλάνου του ομίλου, που προχώρησε στη ριζική ανακαίνιση 5 πολυτελών ξενοδοχειακών συγκροτημάτων σε 4 κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς της χώρας, ανταποκρινόμενος άμεσα στις σύγχρονες απαιτήσεις του τουρισμού πολυτελείας, είναι η εκ βάθρων αναβάθμιση 780 νέου τύπου δωματίων, ο εκσυγχρονισμός-επέκταση 40 χώρων εστίασης, που τις γεύσεις τους υπογράφουν διακεκριμένοι σεφ, και η αναδιαμόρφωση 155 στρεμμάτων υπαίθριων υποδομών.

Ειδικότερα, το επιχειρηματικό πλάνο του ομίλου Ν. Δασκαλαντωνάκη - Grecotel αφορά την ανακαίνιση και ριζική αναβάθμιση των πολυτελών ξενοδοχειακών συγκροτημάτων Corfu Imperial, Daphnila Bay Dassia, Casa Marron  (πρώην Lakopetra Beach), Pella Beach και Rhodos Royal.

«Το πλάνο ανακαίνισης των ξενοδοχείων του ομίλου είναι συνεχές. Αποτελεί παρακαταθήκη και προπομπό δημιουργίας μονάδων “τρίτης γενιάς” στην Ελλάδα, οι οποίες αναβαθμίζουν το τουριστικό προϊόν της χώρας, θωρακίζοντάς την απέναντι στον ανταγωνισμό», δήλωσε με αφορμή την ολοκλήρωση του επενδυτικού προγράμματος η διευθύνουσα σύμβουλος της Grecotel, Μάρι Δασκαλαντωνάκη. Τόνισε επίσης ότι η Ελλάδα οφείλει να προσέξει ιδιαίτερα τη ρωσική τουριστική αγορά, επενδύοντας ταυτόχρονα στο άνοιγμα των νέων αγορών. Οπως εξάλλου ανακοίνωσε η Grecotel, στα άμεσα σχέδια του ομίλου εντάσσεται η εφαρμογή νέου επενδυτικού προγράμματος που περιλαμβάνει επόμενο κύκλο ριζικής αναβάθμισης συγκροτημάτων της αλυσίδας, ενόψει της τουριστικής σεζόν 2019. Η ιστορία του ομίλου ξεκινάει από το Ρέθυμνο, τη γενέτειρα του ιδρυτή του, Νίκου Δασκαλαντωνάκη, που επέλεξε να κάνει σε μεγαλύτερη κλίμακα τη γνωστή σε όλους κρητική φιλοξενία. Με 45 χρόνια δυναμικής παρουσίας στη χώρα, η Grecotel διαθέτει σήμερα συνολικά 32 πολυτελή ξενοδοχειακά συγκροτήματα, τα οποία ενισχύουν στρατηγικά τη δυναμική 12 προορισμών στην Ελλάδα, συνολική ακτογραμμή 15.000 μ., 10 συνεδριακά κέντρα με 60 meeting rooms, εμβαδού 11.500 τ.μ., και 12.500 κρεβάτια. Φιλοξενεί  320.000 επισκέπτες που προέρχονται από περισσότερες από 150 χώρες. Διαθέτει επίσης 3 κέντρα θαλασσοθεραπείας, συνολικής επιφάνειας 6.500 τ.μ, 200 εστιατόρια, bars και εστιατόρια προσωπικού, προσδίδοντας γαστριμαργική υπεραξία και ισχύ στο εγχώριο προσφερόμενο τουριστικό προϊόν.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ