120 εκατ. δολ. ζημίες για έναν επιδραστικό εκδοτικό οίκο στις ΗΠΑ

120 εκατ. δολ. ζημίες για έναν επιδραστικό εκδοτικό οίκο στις ΗΠΑ

2' 9" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το 2017 ο εκδοτικός οίκος Conde Nast υπέστη σημαντικές απώλειες 120 εκατ. δολαρίων. Φέτος σχεδιάζει να κλείσει τρία (Bride, Golf Digest και W) από τα δεκατέσσερα περιοδικά που εκδίδει. Η εταιρεία, σημειωτέον, έχει ταυτιστεί με περιοδικά που ασκούν μεγάλη επιρροή και δημιουργούν «σχολή» στη διεθνή δημοσιογραφία, όπως ο New Yorker, η Vogue και το Vanity Fair. Σε άρθρο τους, οι New York Times επισημαίνουν ότι τα περιοδικά της Conde Nast μπορούν ταυτόχρονα και να ικανοποιούν το αναγνωστικό τους κοινό αλλά και τους διαφημιζόμενους σε αυτά. Κι ενώ η εταιρεία έχει κάνει κινήσεις για να περικόψει τις δαπάνες και να προσαρμοστεί στην ψηφιακή εποχή, χρειάζεται να προχωρήσει και σε πιο δραστικές πρωτοβουλίες.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Conde Nast, Ρόμπερτ Σάουερμπεργκ, θα έχει συνάντηση με τα υψηλόβαθμα διοικητικά στελέχη στις 8 Αυγούστου. Παρούσα θα είναι και η εταιρεία συμβούλων Boston Consulting Grouρ, η οποία έκανε επιτόπια έρευνα για την εταιρεία. Σύμφωνα με πολλά νυν και πρώην στελέχη της Conde Νast, που μίλησαν στους ΝΥΤ ανώνυμα, οι επιχειρηματικές κινήσεις της τελευταίας δεκαετίας δεν απέτρεψαν την οικονομική αιμορραγία. Συγκεκριμένα, είχαν κλείσει τα έντυπα Self και Teen Vogue, είχαν απολυθεί 80 άτομα πέρυσι και είχαν συγχωνευθεί τα τμήματα έρευνας και φωτογραφίας διαφορετικών περιοδικών. Αλλά εις μάτην.

Τώρα ο κ. Σάουερμπεργκ φαίνεται πως θα διακόψει την κυκλοφορία των W (καινοτομικό περιοδικό μόδας και στυλ), Bride (περιοδικό γάμου) και Golf Digest που απευθύνεται στους λάτρεις του γκολφ. Λέγεται ότι ακολουθεί συστάσεις της Boston Consulting. Επιπλέον, πρόκειται να μισθώσει τουλάχιστον έξι από τους είκοσι τρεις ορόφους στο κτίριο που έχει στο Μανχάταν. Στο κτίριο βρίσκονται από το 2015 τα γραφεία της Conde Nast. Από εκεί θα μετακινηθούν σε άλλους χώρους τα περιοδικά Vanity Fair και Νew Yorker.

Η εταιρεία γνωρίζει άριστα την τέχνη τού να δημιουργεί και να προβάλλει υψηλής ποιότητας περιοδικά. Η έκδοσή τους ανέκαθεν ήταν ακριβή, αλλά συνολικά απέφεραν κέρδη στην Conde Nast. Εδιναν τη δυνατότητα σε διοικητικά στελέχη, όπως οι πρώην και νυν διευθύντριες της Vogue και του Vanity Fair, Νταϊάν Βρίλαντ, Τίνα Μπράουν και Αννα Γουίντουρ, να ζουν σχεδόν όπως και οι διασημότητες για τις οποίες έγραφαν. Αυτές οι υπερβολές ανήκουν στο παρελθόν. Η εποχή έχει αλλάξει άρδην, με τα κοινωνικά δίκτυα Facebook, Twitter και Ιnstagram να επηρεάζουν δραστικά και τα έντυπα. Από τα διάσημα εξώφυλλα της Κάθριν Χέπμπορν στο Vanity Fair το 1934 και της Ριάνα φέτος τον Ιούνιο στη Vogue, η Conde Nast καλείται να ανταποκριθεί σε νέα δεδομένα. Πέραν των προσεγμένων κειμένων και των εντυπωσιακών φωτογραφιών, κάνει και παραγωγή σύντομων βίντεο με διαφημίσεις, που αναρτώνται στο YouΤube. Αυτά τα βίντεο, μεταξύ άλλων, προβάλλουν συνεντεύξεις οι οποίες φιλοξενούνται στα περιοδικά του ομίλου.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή