Αθλητισμός: Τηλεοπτική μετάλλαξη

Αθλητισμός: Τηλεοπτική μετάλλαξη

1' 50" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αλλάζει ο τρόπος που οι φίλαθλοι των σπορ θα παρακολουθούν τα αγαπημένα τους αθλήματα απευθείας, καθώς η Facebook και η Amazon απέκτησαν δικαιώματα προβολής αγώνων, ενώ η Google και η Disney έχουν έρθει σε συμφωνία με την εταιρεία E-Sports για «ζωντανές» μεταδόσεις βιντεοπαιχνιδιών.

Σε μεγάλη συμφωνία με τη Facebook ήρθε η ισπανική Λίγκα, η οποία ανακοίνωσε πως για τα επόμενα τρία χρόνια, ξεκινώντας από σήμερα, οι αγώνες του ισπανικού πρωταθλήματος θα μεταδίδονται απευθείας και δωρεάν στις εξής χώρες της Ασίας: την Ινδία, το Αφγανιστάν, το Μπανγκλαντές, το Μπουτάν, το Νεπάλ, το Πακιστάν, τη Σρι Λάνκα και τις Μαλδίβες. Συνολικά, 348 εκατομμύρια χρήστες χρησιμοποιούν το Facebook σε αυτές τις οκτώ χώρες της Νότιας Ασίας, ενώ 270 εκατομμύρια εξ αυτών προέρχονται από την Ινδία.

Η συμφωνία της Λα Λίγκα με τη Facebook αποτελεί την αρχή μιας παγκόσμιας τάσης που θα απασχολήσει τους φιλάθλους, αλλά πολύ περισσότερο τα μεγάλα πρωταθλήματα για τα επόμενα χρόνια.

Στην Αγγλία, η τρέχουσα σεζόν της Πρέμιερ Λιγκ είναι και η τελευταία που κάθε αγώνας θα προβληθεί μέσα από ένα τηλεοπτικό κανάλι. Από την επόμενη περίοδο (2019-2022), 20 παιχνίδια του κορυφαίου πρωταθλήματος του κόσμου, θα προβληθούν μόνο online μέσω της Amazon. Η εταιρεία θα συνδέσει τις 20 αυτές αναμετρήσεις, με την Prime υπηρεσία της. Οπως και στην Ευρώπη και στην Ασία, έτσι και στις Ηνωμένες Πολιτείες, το NFL (Αμέρικαν φούτμπολ) ανανέωσε τη συμφωνία της περασμένης σεζόν με την Amazon η οποία περιέχει 11 ζωντανές μεταδόσεις μέσω της υπηρεσίας Prime.

Η Amazon πλειοδότησε έναντι των Twitter, YouTube και Verizon και πήρε τα δικαιώματα των 11 αναμετρήσεων του NFL.

Ενα εξίσου σημαντικό κομμάτι του μελλοντικού αθλητισμού είναι και τα βιντεοπαιχνίδια (E-Sports). Συγκεκριμένα, η παρακολούθηση επαγγελματικών gamers είναι μια βιομηχανία που σύντομα προβλέπεται πως θα αξίζει περισσότερο από ένα δισ. δολ. τον χρόνο.

Για το 2018, οι κορυφαίες πλατφόρμες προβολής των E-Sports είναι το Twitch της Amazon και το YouTube της Google. Tα βιντεοπαιχνίδια E-Sports έχουν ήδη έρθει σε μεγάλη συμφωνία με την Disney και έτσι το πρωτάθλημα Overwatch League θα μεταδίδεται ζωντανά από τα κανάλια της Disney, όπως είναι το ABC και το ESPN. Αυτή, λοιπόν, η αλλαγή πλατφόρμας στον χώρο του αθλητισμού συμβάλλει στην αρχή της νέας οικονομικής μετατόπισης, στη δημιουργία μιας νέας τάξης πραγμάτων στο τηλεοπτικό «σύμπαν».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή