ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Βρίσκουν δουλειά χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η εξάπλωση της ψηφιοποίησης και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει μεταβάλει αισθητά τον τρόπο αναζήτησης εργασίας για τους υποψηφίους.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Ερευνα για το τι επιθυμούν οι υποψήφιοι όταν αναζητούν εργασία διενήργησε η ManpowerGroup, με στόχο να κατανοήσει την πλευρά αυτών που κάνουν αίτηση για μια θέση εργασίας. Και η απάντηση, για την πλειονότητα των υποψηφίων, ήταν η επαφή με νέες τεχνολογίες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χωρίς όμως να υποβαθμίζεται και ο ρόλος των παλαιών τεχνικών, όπως είναι η προσωπική συνέντευξη.

Με δεδομένο το γεγονός ότι το ποσοστό έλλειψης ταλέντων παγκόσμια έφτασε στο μεγαλύτερο ποσοστό των τελευταίων 12 ετών, με το 45% των εργοδοτών να δυσκολεύεται να καλύψει τις ανοικτές θέσεις, η ManpowerGroup πραγματοποίησε την έρευνα σε 18.000 άτομα ηλικίας 18-64 ετών από 24 χώρες για να γίνει κατανοητό τι ζητούν όσοι κάνουν αίτηση για νέους εργασιακούς ρόλους.

Σύμφωνα με αυτήν, οι εργαζόμενοι αναφέρουν ότι οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι εφαρμογές κινητών, οι εικονικές ημέρες καριέρας, οι συνομιλίες με τους εργοδότες μέσω chat ή οι ψηφιακές αξιολογήσεις δεξιοτήτων αποτελούν τα βασικά μέσα για την ανεύρεση θέσεων εργασίας ηλεκτρονικά. Ομως, ένας στους τέσσερις υποψηφίους (26%), και παρά την αναπτυγμένη εμπιστοσύνη στα τεχνολογικά εργαλεία πρόσληψης, εξακολουθεί να επιλέγει τις προσωπικές συνεντεύξεις ως το Νο1 μέσον αλληλεπίδρασης με έναν νέο εργοδότη.

«Ρωτήσαμε τους υποψηφίους τι επιθυμούν όταν αναζητούν εργασία και μας ανέφεραν ότι αναμένουν να βρουν εργασία με τον ίδιο τρόπο που καταναλώνουν άλλες υπηρεσίες, με μια εξατομικευμένη αλλά ψηφιακά εστιασμένη προσέγγιση», δήλωσε η Kate Donovan, Senior Vice President of ManpowerGroup Solutions and Global RPO President.

«Η εξάπλωση της ψηφιοποίησης και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει μεταβάλει αισθητά τον τρόπο αναζήτησης εργασίας για τους υποψηφίους. Για αυτό τον λόγο, οι εργοδότες οφείλουν να δημιουργήσουν στρατηγικά το δικό τους δυνατό brand και να αξιοποιήσουν τα social media. Η βαθιά αναγνώριση του προφίλ των υποψηφίων και των κινήτρων που τους καθοδηγούν και η κατανόηση των στοιχείων με τα οποία τους προσελκύει η εταιρεία-εργοδότης αποτελούν απαραίτητα βήματα για μια στρατηγική στελέχωσης και διακράτησης των ταλέντων», αναφέρει από την πλευρά του ο Μπάμπης Καζαντζίδης, γενικός εμπορικός διευθυντής της ManpowerGroup Ελλάδας.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, η παροχή εξατομικευμένου και προσαρμοσμένου μηνύματος είναι το κλειδί: το 26% των υποψηφίων αναφέρει ότι οι προσωπικές συνεντεύξεις αποτελούν το νούμερο ένα μέσον αλληλεπίδρασης με έναν νέο εργοδότη. Οταν η κουλτούρα και ο σκοπός είναι οι βασικές προτεραιότητες για τους υποψηφίους στην επιλογή του επόμενου ρόλου τους, η προσωπική συνάντηση είναι πιο πολύτιμη όσο ποτέ.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ