Στον Δημ. Κούτρα το 20% της Intrakat αντί 8 εκατ. ευρώ

Στον Δημ. Κούτρα το 20% της Intrakat αντί 8 εκατ. ευρώ

2' 16" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ούτε ένα μήνα δεν διήρκεσε η άτυπη αποχή του κ. Δημήτρη Κούτρα από τα κατασκευαστικά δρώμενα, καθώς ο πολύπειρος παράγων του κλάδου, μετά την αποχώρησή του από τη διοίκηση του ομίλου «Ελλάκτωρ», βρίσκει νέα «στέγη» στην Intrakat του ομίλου Κόκκαλη.

Σύμφωνα με τη χθεσινή ανακοίνωση που επισημοποίησε τη συμφωνία, ο κ. Κούτρας απέκτησε το 20% της Intrakat, αποκτώντας 6.095.431 μετοχές αξίας 8 εκατ. ευρώ. Επί του παρόντος πάντως, ο κ. Κούτρας διατηρεί και το ποσοστό της τάξεως του 5,5% που διαθέτει στην «Ελλάκτωρ», αν και δεν αποκλείεται σταδιακά να το παραχωρήσει.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Κούτρας θα αναλάβει σημαντικό ρόλο στην Intrakat, καταλαμβάνοντας, μεταξύ άλλων, και τον ρόλο του προέδρου του διοικητικού συμβουλίου, ενώ ο κ. Πέτρος Σουρέτης θα διατηρήσει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου.

Οπως ανέφερε χθες στην «Κ» ο κ. Σουρέτης, «είμαστε πολύ χαρούμενοι με τη συνεργασία με τον κ. Κούτρα, το όνομα του οποίου είναι συνυφασμένο με τα δημόσια έργα στην Ελλάδα επί δεκαετίες. Η συνεργασία μας θα είναι σε δύο επίπεδα, το μετοχικό, που ήδη προχώρησε, και το εκτελεστικό. Στο δεύτερο αυτό σκέλος θα εξετάσουμε κάθε πιθανή δυνατότητα συμμετοχής του κ. Κούτρα στην εταιρεία, από την οργάνωση επιμέρους τμημάτων της εταιρείας μέχρι τις αρμοδιότητες που θα έχει», αναφέρει ο κ. Σουρέτης. Σε κάθε περίπτωση, είναι προφανές ότι ο κ. Κούτρας θα αναλάβει, λόγω της μεγάλης του εμπειρίας, τον τομέα των δημοσίων έργων, πιθανώς και των παραχωρήσεων, προκειμένου να αξιοποιηθούν και οι σημαντικές επαφές που διατηρεί σε θεσμικό, αλλά και επιχειρηματικό επίπεδο.

Στρατηγικός εταίρος

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για μια συμφωνία που κυοφορούνταν επί μήνες, όταν ακόμα ο κ. Κούτρας βρισκόταν στο τιμόνι της «Ακτωρ», της θυγατρικής του ομίλου «Ελλάκτωρ» στον κλάδο των κατασκευών, και στην οποία είχε αναφερθεί και η «Κ» σε σχετικό δημοσίευμα στα μέσα του καλοκαιριού, καθώς είχε καταστεί σαφές ότι η οικογένεια Κόκκαλη επιθυμούσε τη σταδιακή μείωση της έκθεσής της στην Intrakat ή τουλάχιστον την απόκτηση ενός ισχυρού στρατηγικού εταίρου. Αιτία ήταν η διαπίστωση της δύσκολης συγκυρίας για τον κλάδο, καθώς η «πίτα» των δημοσίων έργων παραμένει ιδιαίτερα συρρικνωμένη, χωρίς προοπτικές για επιστροφή των πρότερων εποχών «παχειών αγελάδων», κάτι που υποχρεώνει τις εταιρείες σε αναδίπλωση και αναζήτηση συμμαχιών. Παράλληλα, η οικογένεια Κόκκαλη έκρινε ότι η παρούσα συγκυρία ήταν η πλέον ιδανική για την εύρεση στρατηγικού εταίρου, δεδομένου ότι η Intrakat είναι πλέον ιδιαίτερα ελκυστική εταιρεία, καθώς έχει ένα σημαντικό χαρτοφυλάκιο έργων, με αποκορύφωμα βέβαια τη σύμβαση με τη γερμανική Fraport για την ανακατασκευή των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, αξίας 357 εκατ. ευρώ, ενώ το συνολικό ανεκτέλεστο υπόλοιπό της ξεπερνά τα 570 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, ο δανεισμός της είναι περιορισμένος, ενώ έχει παρουσία τόσο στον ιδιαίτερα προσοδοφόρο κλάδο των ΣΔΙΤ όσο και στον τουρισμό, μέσω ξενοδοχειακών/τουριστικών μονάδων και αναπτύξεων, με έμφαση στο κέντρο της Αθήνας και στη Μύκονο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή