Σταματά την καύση προϊόντων που δεν έχουν πωληθεί ο οίκος Burberry

Σταματά την καύση προϊόντων που δεν έχουν πωληθεί ο οίκος Burberry

1' 9" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

O βρετανικός οίκος Burberry ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την καύση των προϊόντων του αξίας εκατομμυρίων λιρών, τα οποία δεν έχουν πωληθεί, καθώς και την χρήση αληθινής γούνας στις συλλογές του σε μια προσπάθεια να βελτιώσει την εικόνα του.

Η εταιρεία, η οποία πρόκειται να παρουσιάσει την πρώτη της συλλογή υπό τον νέο σχεδιαστή Ρικάρντο Τίσι, ανακοίνωσε ότι η ανάγκη να είναι περισσότερο κοινωνικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνη είναι το κλειδί της μακροχρόνιας επιτυχίας της.

Η Burberry δέχτηκε επικρίσεις νωρίτερα φέτος όταν παραδέχτηκε ότι προχώρησε στην καύση προϊόντων της -ρούχα, αξεσουάρ και αρώματα- αξίας άνω των 90 εκατ. λιρών τα τελευταία πέντε χρόνια, ώστε να αποτραπεί η κλοπή ή η φθηνότερη πώλησή τους.

«Η σύγχρονη πολυτέλεια σημαίνει κοινωνική και περιβαλλοντική υπευθυνότητα», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του οίκου Marco Gobbetti. «Αυτή η πεποίθηση είναι βασική για εμάς στον οίκος μόδας της Burberry και αποτελεί το κλειδί της μακροχρόνιας επιτυχία μας», πρόσθεσε. 

«Είμαστε αποφασισμένοι να εφαρμόσουμε την ίδια δημιουργικότητα σε όλα τα τμήματα της Burberryμ όπως κάνουμε ήδη στα προϊόντα μας», σημείωσε μεταξύ άλλων ο Gobbetti.

Να σημειωθεί ότι ο Marco Gobbetti προωθεί την επανατοποθέτηση του οίκου της Burberry στην αγορά ως μια πιο εξεζητημένη με προϊόντα ανώτερων προδιαγραφών. Σε αυτό το πλαίσιο εναποθέτει τις ελπίδες του στην Tisci, πρώην σχεδιάστρια του οίκου Givenchy που έχει σχεδιάσει κοστούμια για την Beyonce και τη Madonna, για την συνεισφορά της στη «μεταμόρφωση» του βρετανικού οίκου μόδας. 

Πηγή: REUTERS, ΑΠΕ-ΜΠΕ

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή