ΚΟΣΜΟΣ

Tο στοίχημα της Starbucks στην Ιταλία

REUTERS

Το εσωτερικό του καταστήματος στο Μιλάνο είναι εντυπωσιακό.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΜΙΛΑΝΟ. Η μεγαλύτερη αλυσίδα καταστημάτων καφέ στον κόσμο, η Starbucks, πραγματοποιεί σήμερα το όνειρο του ιδρυτή της ανοίγοντας καφεκοπτείο και καφετέρια στο Μιλάνο της Ιταλίας.

Το κατάστημα Starbucks στο Μιλάνο θα είναι το πρώτο στην Ιταλία, με την αλυσίδα από το Σιάτλ να φιλοδοξεί να πείσει τους Ιταλούς να ξοδέψουν 1,80 ευρώ για έναν εσπρέσο, ο οποίος κοστίζει 90 λεπτά στα τοπικά μπαρ-καφέ της ιταλικής μεγαλούπολης.

Πριν από 35 χρόνια, ο ιδρυτής της Starbucks Χάουαρντ Σουλτς επισκέφθηκε την Ιταλία και πήρε την ιδέα για τη διάσημη πλέον διεθνή αλυσίδα του.

To Starbucks του Μιλάνου, σε επιβλητική αστική οικία του 19ου αιώνα, διαθέτει βιομηχανική συσκευή καβουρδίσματος, πάγκους από μάρμαρο και διακόσμηση από χαλκό. «Η τιμή του εσπρέσο αντικατοπτρίζει τη μοναδική εμπειρία που προσφέρουμε στους πελάτες μας. Μόλις μπουν στο κατάστημα του Μιλάνου, θα καταλάβουν ότι η εμπειρία θα είναι εξαιρετική», λέει ο επικεφαλής πωλήσεων της Starbucks Τζον Κάλβερ.

Η εταιρεία Starbucks διαθέτει σήμερα 29.000 καταστήματα σε όλο τον κόσμο. Η αμερικανική φίρμα έχει ήδη ανοίξει δύο καταστήματα υψηλού επιπέδου, στο Σιάτλ και στη Σαγκάη. Στο κατάστημα του Μιλάνου, οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να γευθούν περισσότερες από 100 ποικιλίες καφέ.

Παρά τις προσπάθειες της Starbucks, όμως, αμφίβολο παραμένει εάν ο αμερικανικός κολοσσός θα πείσει τους Ιταλούς να δοκιμάσουν το προϊόν του. Η μέτρια ποιότητα του καφέ Starbucks σε όλο τον κόσμο έχει ήδη απωθήσει τους Ευρωπαίους πελάτες, με τα καταστήματα να επιβιώνουν εν μέρει χάρη στους Αμερικανούς τουρίστες και στα γεμάτα ζάχαρη και θερμίδες προϊόντα του.

Στόχος των Starbucks είναι να προσελκύσουν νέους πελάτες που αδιαφορούν για την ποιότητα του καφέ και επιλέγουν τα καταστήματα της αλυσίδας για το γρήγορο και δωρεάν Wi-Fi.

Στο Παρίσι

Ενδεικτικό παράδειγμα αποτελεί το Παρίσι, όπου οι πελάτες των Starbucks είναι σχεδόν αποκλειστικά Αμερικανοί, με πολλά υποκαταστήματα της αλυσίδας να επιλέγουν τη διακοπή λειτουργίας παρά να πληρώνουν τα υπέρογκα ενοίκια της γαλλικής πρωτεύουσας.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ