Μάχη Netflix και ΗΒΟ για τα βραβεία Emmy, καθώς αυξάνουν τους συνδρομητές

Μάχη Netflix και ΗΒΟ για τα βραβεία Emmy, καθώς αυξάνουν τους συνδρομητές

1' 35" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σκληρή θα είναι η μάχη ανάμεσα στο Netflix, το διαδικτυακό κανάλι ψυχαγωγίας και παραγωγών, και το καλωδιακό κανάλι ΗΒΟ στη φετινή τελετή απονομής των βραβείων Emmy. «Tα βραβεία Emmy έχουν μεγάλη σημασία για τις εταιρείες αυτές, διότι έτσι μπορούν και προσελκύουν ακόμη περισσότερους τηλεθεατές», σχολιάζει ο Πίτερ Κάσθι, ιδρυτής και πρόεδρος της συμβουλευτικής εταιρείας Creatv Media.

Τα Netflix και HBO ανταγωνίζονται για το ποιο θα συγκεντρώσει τους περισσότερους τηλεθεατές από το 2013. Φέτος, το Netflix έχει 112 υποψηφιότητες για βραβεία Emmy αντί των 108 του καναλιού ΗΒΟ. H τελετή απονομής θα πραγματοποιηθεί αυτή τη Δευτέρα. Εδώ και μία 16ετία, το κανάλι ΗΒΟ συγκεντρώνει τα περισσότερα Emmy.

Μεταξύ άλλων έχει τα δικαιώματα της σειράς «Game of Thrones» που είναι μια από τις πιο επιτυχημένες σειρές όλων των εποχών.

Παράγοντες του κλάδου ψυχαγωγίας συμφωνούν πως και αυτή τη φορά το ΗΒΟ έχει τα περισσότερα φαβορί, αναφέρει το πρακτορείο Reuters.

Μάχη Netflix και ΗΒΟ για τα βραβεία Emmy, καθώς αυξάνουν τους συνδρομητές-1

To Νetflix ξεκίνησε προ ετών πειραματικά για να εξελιχθεί σε μια από τις ισχυρότερες δυνάμεις στον κόσμο της ψυχαγωγίας, συγκεντρώνοντας κάποιους από τους πιο ταλαντούχους και αναγνωρισμένους σεναριογράφους, σκηνοθέτες και ηθοποιούς στον κόσμο. Τον περασμένο Μάιο, η κεφαλαιοποίηση του Netflix ξεπέρασε αυτήν του κολοσσού Walt Disney, φθάνοντας τα 153 δισ. δολάρια. Οι συνδρομητές του Netflix υπολογίζονται στα 125 εκατ. άτομα, παγκοσμίως. Σήμερα είναι μια από τις μετοχές του δείκτη S&P 500 που έχει καταγράψει τη μεγαλύτερη άνοδο. Από το 2002, όταν πραγματοποιήθηκε η δημόσια εγγραφή της εταιρείας, η μετοχή της έχει παρουσιάσει άνοδο κατά 33.000%.

Το κανάλι ΗΒΟ ανήκει στον αμερικανικό κολοσσό τηλεπικοινωνιών ΑΤ&Τ και οι συνδρομητές του ανέρχονται σε 130 εκατ. άτομα, σε παγκόσμια κλίμακα. Σε πρόσφατη συνέντευξη, ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΤ&Τ, Ράνταλ Στίβενσον, είπε πως το καλωδιακό κανάλι είναι σαν το γνωστό κατάστημα κοσμημάτων Tiffany’s, ενώ το Netflix είναι σαν την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Walmart. Βέβαια, όπως επεσήμαναν οικονομικοί αναλυτές, τα έσοδα του Tiffany’s διαμορφώθηκαν πέρυσι στα 4 δισ. δολάρια, ενώ αυτά της Walmart ανήλθαν στα 485 δισ. δολάρια.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή