LIFESTYLE

4 low-calorie smoothies για να κάνετε boost τον οργανισμό σας

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Μια μοντέρνα εναλλακτική ιδέα για να πάρετε μια σειρά θρεπτικών ουσιών, αλλά ταυτόχρονα να απολαύσετε ένα εύγευστο ποτό, είναι να αρχίσετε να φτιάχνετε σπιτικά smoothies. Πιο κάτω σάς προτείνουμε μερικούς εκρηκτικούς συνδυασμούς!

ENERGY BOOSTER (270 θερμίδες)
 ½ φλιτζάνι άπαχο γάλα
 ½ φλιτζάνι γιαούρτι (2% λιπαρά)
 ½ παγωμένη μπανάνα
 2 κουταλάκια ταχίνι και 1 κουταλάκι μέλι και τα χτυπάμε μαζί με 2-3 παγάκια, μέχρι να αναμειχθούν πλήρως τα υλικά.

ΤΑ ΟΦΕΛΗ
Το ταχίνι, το γάλα και το γιαούρτι είναι πλούσια σε ασβέστιο. Από το γάλα και το ταχίνι παίρνουμε υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνες. Επιπλέον, το ταχίνι αποτελεί εξαιρετική πηγή χαλκού, καθώς και καλή πηγή μαγνησίου, σιδήρου, φωσφόρου, ψευδαργύρου και φυτικών ινών. Η μπανάνα αποτελεί καλή πηγή βιταμινών, ιχνοστοιχείων όπως το κάλιο και φυτικών ινών. Το μέλι, η μπανάνα και το ταχίνι μάς προσφέρουν ενέργεια.


FAT BURNING GREEN SMOOTHIE (134 θερμίδες)
 1 μπανάνα
 125 ml νερό
 125 ml γάλα αμυγδάλου
 Σπανάκι/λαχανίδα
 1 κουταλάκι μέλι
 ½ κουταλάκι νιφάδες τσίλι

ΤΑ ΟΦΕΛΗ
Το σπανάκι αποτελεί ένα από τα πλουσιότερα σε θρεπτικά συστατικά πράσινα φυλλώδη λαχανικά. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α και Κ, μαγγάνιο και φολικό οξύ, ενώ παρέχει μαγνήσιο και σίδηρο (αν και στη λιγότερο απορροφήσιμη από τον οργανισμό μας μορφή του), βιταμίνη C και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Η πιπεριά τσίλι περιέχει καψαϊκίνη, μια ουσία που μπορεί να ενισχύσει τον μεταβολισμό. Παράλληλα, η καψαϊκίνη μπορεί να ενισχύσει την οξείδωση του λίπους στον λιπώδη ιστό.

DETOX VEGETABLE SHOT (134 θερμίδες)
 1/3 φλιτζανιού πράσινο τσάι
 1/4 φλιτζανιού χυμό καρότου
 ½ φλιτζάνι βρασμένα παντζάρια
 1/3 φλιτζανιού σπανάκι
 1 πορτοκάλι

ΤΑ ΟΦΕΛΗ
Το παντζάρι είναι πλούσιο σε βεταλαΐνες, ουσίες με ιδιαίτερα ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, ενώ παράλληλα λειτουργεί ως φυσικό καθαρτικό και βοηθάει στην κινητοποίηση του εντέρου.


GUT BOOSTING FRUIT PUNCH (185 θερμίδες)
 1 μήλo
 1 αχλάδι
 Νερό
 Σπανάκι και χυμό λεμονιού (προαιρετικά)
 ½ κουταλάκι μοσχοκάρυδο
 ½ κουταλάκι κανέλα
 ½ κουταλάκι τζίντζερ

ΤΑ ΟΦΕΛΗ
Η κανέλα δίνει γεύση και άρωμα, ενώ παράλληλα βοηθάει στη διατήρηση των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα. Το τζίντζερ (ή στα Ελληνικά πιπερόριζα) περιέχει αρκετό κάλιο, ψευδάργυρο και πολυφαινόλες. Βοηθά στην καλή χώνεψη, καταπολεμά τη ναυτία, ανακουφίζει από τα συμπτώματα κρυολογήματος, στομαχόπονου και πονοκεφάλου και τονώνει τον οργανισμό.

 

Περισσότερα tips fitness και διατροφής στο mustonline.gr.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ