ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ψηφιακό... κέρασμα μέσω της εφαρμογής Yammas

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΝΤΗ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Εναν από τους συνηθέστερους τρόπους διασκέδασης, γνωριμίας και... φυσικά φλερτ, το γνωστό σε όλους «κέρασμα», έχει αρχίσει να λαμβάνει ψηφιακές διαστάσεις και να πραγματοποιείται και ηλεκτρονικά χάρη στην ευφυή εφαρμογή που έχει αναπτύξει η startup Yammas. Αποδίδοντας στην εταιρεία ένα όνομα προσφιλές στη φιλοσοφία του Ελληνα, η ιδέα προέκυψε από προσωπική εμπειρία του κ. Πάνου Παραβατού, ιδρυτή της εταιρείας.

Ολα άρχισαν ένα καλοκαίρι, όταν ο κ. Παραβατός θέλησε να κεράσει τη νυν γυναίκα του που βρισκόταν στη Χαλκίδα, ενώ αυτός ήταν στην Κέρκυρα. Ο ίδιος, στην προσπάθειά του να βρει τρόπο να κεράσει εξ αποστάσεως, επινόησε την ιδέα του Yammas, μιας εφαρμογής που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες με ένα κλικ να κεράσουν το αγαπημένο τους πρόσωπο όταν βρίσκονται σε απόσταση. Ο χρήστης εγγράφεται στην υπηρεσία, αναζητεί τα καταστήματα με τα οποία συνεργάζεται η Yammas, επιλέγει κάποιο από τα διαθέσιμα κεράσματα, από σφηνάκι μέχρι και μπουκάλι, και δίνει τα στοιχεία του αποδέκτη του κεράσματος. Εν συνεχεία πληρώνει ηλεκτρονικά το κέρασμα, και ο αποδέκτης λαμβάνει έναν κωδικό με ενημέρωση για το κέρασμα και το κατάστημα.

Η εταιρεία ήδη συνεργάζεται με 80 καταστήματα σε πολλές περιοχές της Ελλάδας, από την Αθήνα μέχρι και τη Χαλκιδική και στόχος της είναι να αυξήσει τον αριθμό σε 800. Σε αυτό θα συμβάλει και η ανανέωση της συνεργασίας της με την Diageo, η οποία ξεκίνησε το 2017, επιτρέποντας στη Yammas να αναπτύξει περαιτέρω το δίκτυο των συνεργαζόμενων καταστημάτων. Μπαίνοντας στην εφαρμογή, μπορεί κάποιος να εντοπίσει νυχτερινά κέντρα, ψητοπωλεία και εστιατόρια, ενώ η εταιρεία βρίσκεται σε φάση συζητήσεων ώστε να εισέλθει και στην αγορά των πολυτελών ξενοδοχείων. Παράλληλα, μέσα στην επόμενη τριετία η ομάδα φιλοδοξεί να συστήσει τη Yammas και σε επιχειρήσεις του εξωτερικού αναπροσαρμόζοντας τις υπηρεσίες της. Εξάλλου, ο κ. Παραβατός αναφέρει στη συζήτησή μας ότι τα οφέλη είναι τεράστια για τη συνεργαζόμενη επιχείρηση, καθώς η Yammas ενώνει τους φυσικούς πελάτες μιας επιχείρησης με τους ψηφιακούς «φίλους» τους, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στην αύξηση των εσόδων της.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ