ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Την αντιπροσώπευση της Wella αναλαμβάνει η «Σαράντης»

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΝΤΗ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Την αντιπροσώπευση της φίρμας Wella, σήμα της εταιρείας COTY, αναλαμβάνει ο όμιλος Σαράντη, προχωρώντας σε μια κίνηση που θα διευρύνει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων του. Ειδικότερα, η «Σαράντης» θα αναλάβει από τον επόμενο μήνα τη διανομή των προϊόντων της Wella, ενώ, όπως αναφέρει η εταιρεία, η σχετική συμφωνία περιλαμβάνει την αντιπροσώπευση και διανομή των σημάτων της Wella: Koleston, Wellaflex και New Wave στην ελληνική αγορά ευρείας διανομής (σούπερ μάρκετ). Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό πώς θα συνεχίσει η διανομή των επαγγελματικών προϊόντων της Wella, αν και είναι πιθανό η εταιρεία COTY να διατηρήσει κανονικά τη δραστηριότητά της στο κομμάτι του κομμωτηρίου. Αξίζει να αναφερθεί ότι η φίρμα Wella έχει ιστορία 150 ετών και καταλαμβάνει ισχυρή θέση παγκοσμίως στην κατηγορία βαφών και styling μαλλιών, ενώ σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, η Wellaflex καταλαμβάνει την πρώτη θέση ως brand μεταξύ άλλων προϊόντων styling.

Η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών πρόκειται να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τη θέση του ομίλου Σαράντη στην αγορά καταναλωτικών προϊόντων και να κινήσει το ενδιαφέρον πολυεθνικών εταιρειών που επιθυμούν να αναπτύξουν τη δραστηριότητά τους ώστε να προχωρήσουν σε σύναψη συνεργασιών με τη «Σαράντης». Ο όμιλος προτίθεται να αναλάβει την υποστήριξη του marketing της Wella δεδομένου ότι το τελευταίο διάστημα έχει προσαρτήσει στο χαρτοφυλάκιό του σειρά αντιπροσωπειών εκτός από τα ιδιοπαραγόμενα καλλυντικά και είδη οικιακής χρήσης. Η ένταξη της Wella στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου πρόκειται να έχει θετική επίδραση στα οικονομικά του αποτελέσματα στο τέταρτο τρίμηνο, ωστόσο πηγή αναφέρει ότι προς το παρόν δεν γίνεται να προσδιοριστεί αριθμητικά ο αντίκτυπος της απόκτησης της Wella στο χαρτοφυλάκιό του. Σημειώνεται δε ότι για την ανάληψη της αντιπροσωπείας, η «Σαράντης» δεν κατέβαλε κάποια δαπάνη. Υπενθυμίζεται ότι το brand Wella περιήλθε στην κατοχή του διεθνούς ομίλου COTY το 2015, όταν η Procter&Gamble που διατηρούσε την ιδιοκτησία της φίρμας αποφάσισε να αποχωρήσει από τον συγκεκριμένο τομέα. Στο πλαίσιο αυτό, παράγοντας της αγοράς εκτιμά ότι η αναζήτηση τοπικού διανομέα ίσως να οφείλεται στο γεγονός ότι η COTY δεν ήταν ιδιαίτερα εξοικειωμένη με το κομμάτι του mass market (κανάλι ευρείας διανομής).

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ