Αυξάνονται τα έσοδα του ΟΑΣΑ

Αυξάνονται τα έσοδα του ΟΑΣΑ

1' 56" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Την αποτελεσματικότητα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου έχει αρχίσει να επιδεικνύει το νέο αυτόματο σύστημα συλλογής κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες, οι οποίες εμφανίζουν συνεχώς αυξανόμενα έσοδα. Ο Αύγουστος, παρά το γεγονός ότι είναι μήνας με περιορισμένη κινητικότητα στην πόλη λόγω διακοπών, εμφάνισε αύξηση 10,72% στα έσοδα του ΟΑΣΑ, συγκρινόμενα με τα αντίστοιχα του περυσινού Αυγούστου. Οι προσωποποιημένες κάρτες έχουν ξεπεράσει τις 850.000, αριθμός σημαντικά μεγαλύτερος από τις χάρτινες μηνιαίες κάρτες που εκδίδονταν πριν από την ενεργοποίηση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Το κλείσιμο των πυλών στους σταθμούς του μετρό και του ηλεκτρικού, σε συνδυασμό με το μέτρο της εισόδου από την μπροστινή θύρα σε λεωφορεία και τρόλεϊ, αποτελεί τον καθοριστικό παράγοντα για την ανοδική τάση που παρατηρείται στα έσοδα του οργανισμού, καθώς και τον Ιούλιο εμφανίστηκαν αυξημένα κατά 12,12%, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΣΑ.    

Μειωμένο εισιτήριο

Από την 1η Οκτωβρίου, οι δικαιούχοι μειωμένου κομίστρου καλούνται να εκδώσουν προσωποποιημένη κάρτα, καθώς καταργείται η διάθεση του μειωμένου χάρτινου ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Αυτό σημαίνει ότι οι δικαιούχοι μειωμένου κομίστρου (φοιτητές, σπουδαστές, άτομα άνω των 65 ετών και κάτω των 18 ετών, πολύτεκνοι κ.ά.), εφόσον επιθυμούν να κάνουν χρήση του δικαιώματος της μειωμένης μετακίνησης, οφείλουν να εκδώσουν προσωποποιημένη κάρτα. Στο σημείο αυτό, ο ΟΑΣΑ υπογραμμίζει ότι αποτελεί τον συγκοινωνιακό φορέα που υλοποιεί την πιο διευρυμένη κοινωνική πολιτική, καθώς φοιτητές και άτομα άνω των 65 ετών μετακινούνται με έκπτωση 50%, ενώ άνεργοι και ΑμεΑ δωρεάν, εφόσον έχουν εκδώσει προσωποποιημένη κάρτα. 

Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, οι εγκεκριμένες κάρτες για το μηνιαίο δικαίωμα της ανεργίας έχουν ξεπεράσει τις 218.000 και οι αντίστοιχες για το δικαίωμα των ΑμεΑ, τρίμηνης διάρκειας, τις 35.000. Είναι η πρώτη φορά που διεξάγεται λεπτομερής καταγραφή των δικαιούχων μετακίνησης.

Ο Οργανισμός έχει εκδώσει 850.000 προσωποποιημένες κάρτες ATH.ENA Card και 400.000 ανώνυμες κάρτες, κάτι το οποίο σημαίνει ότι περισσότεροι από 1,25 εκατ. επιβάτες μετακινούνται με κάρτα.

Η προσωποποιημένη κάρτα επιτρέπει, μεταξύ άλλων, την προμήθεια όλων των προϊόντων κομίστρου (π.χ. μηνιαία κάρτα, 10+1, 5+0 κ.λπ.) μέσω κινητού τηλεφώνου με τεχνολογία NFC, χωρίς να χρειάζεται η μετάβαση σε εκδοτήρια ή αυτόματα μηχανήματα (πληροφορίες: www.oasa.gr/).

Ταυτόχρονα, ο ΟΑΣΑ γνωστοποίησε ότι η προμήθεια εισιτηρίου με πιστωτική/χρεωστική κάρτα μπορεί να πραγματοποιηθεί πλέον στο σύνολο των αυτόματων μηχανημάτων.

Συγκεκριμένα, ο ΟΑΣΑ ενημερώνει ότι σε 298 αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων (ΑΜΕΚ), δηλαδή στο σύνολο των διαθέσιμων μηχανημάτων, ο επιβάτης μπορεί πλέον να αγοράσει ή και να επαναφορτίσει ηλεκτρονικό εισιτήριο με τη χρήση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή